Gå til innhold

Er dine foreldre 100 % fornøyd med ditt valg av livsledsager?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Foreldrene mine er det, men så hatet de eksen min så intenst at min nåværende mann antagelig ville blitt godkjent uansett :)

 

Hva synes deres foreldre om din mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på alle de idiotene jeg har vært sammen med, inkludert barnefar som er den største idioten av den alle(min far er kristen og har aldri snakket om slik ting før, men han har sagt at barnefar er vel den eneste personen han faktisk kunne tenkt seg å gitt et par på tygga og vel så det). Så da tenker de nok at min nåværende samboer er det beste jeg får til :) og jeg skal ikke klage. Alle mine ekser er tapere opp i mente. De har hatt økonomiske problemer, vært voldelige, rusproblemer osv. Gubben min har aldri engang hatt en betalingsanmerkning, har plettfri vandel, har hatt fast jobb siden han var ferdig utdannet og har på de 8 årene aldri hatt en sykedag en gang..hehehhe... han er god snill, har en normal familie, er stabil og et vanlig A4 menneskene.

 

Noen ganger skulle jeg ønske at han hadde opplevd det fæle virkelige livet,men andre ganger tenker jeg at det er greit at han ikke er full av psykiske arr og mangler. Det er helt greit å være sammen med en som kommer fra en stabil familie og har alt på stell. Han er veldig opptatt av rettferdighet og er aldri utrygg under hans vinger. Han ordner opp det meste, på en lovlig og riktig måte. Han er rett og slett en god og flott man, men alikevel ikke naiv, men veldig klok. Han har såklart dårlige sider også men det går ikke på slike ting. Mer at han er litt rotete av seg her hjemme, slenger klær litt her og der, men det tåler jeg siden han er så strukterert i livet ellers :)

 

Oi det ble mye skryt gitt..hahah.. huff blir jo ofte mye klaging på disse mannfolka. Er litt godt å skryte litt også, er jo en grunn til å vi er sammen med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spurt dem. Det er min livsledsager, så hva de tenker og mener, er meg knekkende likegyldig så lenge de oppfører seg som folk ovenfor meg og min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ! hele slekta digger min kjekke mann! Til og med mormor, hun snakker varmt om at han er så flink til å måke snø... haha :) De liker han så godt, og det er ifølge slekta fordi de ser at han elsker meg og vil mitt beste !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei absolutt ikke. Faren min har gjort det veldig klart hva han og hans nye kone syns om mannen min.

Men hva de mener bryr meg midt i ræva for å være helt ærlig. Mitt liv og mitt valg,

 

Moren min lever ikke, men jeg er temmelig sikker på at Hun hadde likt mannen min. Han har samme type humor som hun hadde, og samme verdisett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker han veldig godt, har respekt for han men innser at jeg og han er fryktelig forskjellige og ikke helt et optimalt par. Og det ser jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine foreldre forguder mannen min og veldig glad at vi er et par. Eneste som er trist (og det er veldig trist!) er at vi bor så langt borte, nesten 100 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er de ikke. Men de har folkeskikk til å oppføre seg som normale mennesker mot ham. Selvfølgelig får de lov til å si sine meninger om ting, og jeg hører selvfølgelig på dem. Men de vet at til syvende og sist er det JEG som tar mine egne valg, ikke dem.

Er glad for at jeg har en familie som bryr seg og ikke blander seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...