Gå til innhold

Beklager-men må bare spørre om et sex spørsmål. Vil være anonym, derfor jeg tar det her :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men- jeg klarer ikke å sitte oppå sambo når vi har sex.. får det ikke til, bare når jeg har drukket... flere som har det slik? Jeg bare finner ikke rytmen..også skjemmes jeg over kroppen min, selv om den egentlig er ganske lik som den var før graviditeten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vettu, jeg er heller ikke noe flink til å ri. Men tar det sååååå igjen på andre områder;))

 

Det hender vi gjør det innimellom alikevel, og vi er begge klar over at det ikke er min sterkeste side. Men med litt hjelp så klarer jeg nå å få han hinsides fornuft da ;)) Hihi ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her.. jeg finner ikke rytmen, det går alt for tregt liksom.. greit hvis det er han som styrer om jeg sitter oppå men ikke om jeg skal styre skuta selv.. liker heller ikke tanken på hvordan jeg ser ut i den vinkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da sitter jeg oppå også holder han hendene på hoftene mine og liksom hjelper meg litt med å finne rytmen han liker.

 

Og får rødstrømpene kommer og uler om at jeg skrev rytmen han liker, jo, jeg får av en eller annen grunn ikke så veldig mye utav at jeg rir. Han er meget velutrustet og alt, men det er bare ikke en stilling som gir meg så mye, så siden jeg ikke finner rytmen som gjør det for meg, så finner vi rytmen som gjør det for han. Så finner vi en annen stilling etterpå.

Han vet godt hva som VIRKELIG gjør det for meg, så det er stillingen vi oftest avslutter i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke gjøre det, fordi jeg få smerter i magen (av at han stanger borti livmortappen?)... Hvis vi gjør det blir det aldre noe rytme ut av det, bare sakte og forsiktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er herlige som svarer jenter-takk! jeg føler bare at det er noe gutter virkelig vil, han har spurt om det en del ganger før, men ikke nå lengre.. kanskje for at det ikke akkurat er nå bra tenker jeg... hehe,huff...

men, tips og råd tas imot med stor takk og klem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med det selv, men hvis du er sterk i lårene så kan du bytte litt på å ri vanlig og en annen måte. Istedenfor å ha knærne nedi madrassen, så setter du føttene ned der som knærne skulle ha vært. Da får du bedre fart og rytme på det. Lårene mine klarer det ikke så lenge om gangen, men å bytte litt er greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk ha en del å gjøre med muskulaturen din i bekkenregionen, spesielt i lyske og sete. Hvis hoftebøyeren (muskelen iliopsoas) er stram kan den i enkelte stillinger gi ganske store smerter ved samleie når mannen kommer borti den.

 

Så du kan vurdere å ta noen timer hos en fysioterapeut som jobber med bekkenproblemer.

 

Ellers kan det faktisk være veldig nyttig med mensendieck-trening (snill trening med fysioterapeut som fokuserer på kroppsbevissthet) eller magedans.

 

Det å være komfortabel i den stillingen handler også mye med å greie å gi litt f... i alt vi damer ofte bekymrer oss for ift hvordan kroppen ser ut. Ok, så er brystene ikke akkurat spretne lenger og slenger både hit og dit - men ser jeg på mannen så LIKER faktisk han det som jeg har vært litt flau over.

 

Så mitt råd er: tren muskulatur i mage og bekkenregion, få gode tøyningsøvelser og la det stå til i mørket de neste gangene! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er dette absolutt favoritt stillingen :) Og det blir ekstra godt om han sitter litt opp mot veggen, og at jeg rir han på den måten. Jeg kan da komme flere ganger, både ut og innvendig :) Før jeg traff min samboer, så hadde jeg aldri komt i lag med en mann........kun med hjelp av vibrator.

 

Så slipp dere løs, og prøv dere frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...