Gå til innhold

Hvor mange er vi fra rogaland?


frøetlille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi i hvertfall 3 fra rogaland med mai baby:) Når har dere termin? Min er engang mellom 17-19 mai....får forskjellig termin alt etter hvor jeg sjekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg fra og bor i rogaland=) Terminen min varierer også veldig fra nettsted til nettsted, men den er en gang mellom 13 og 18 mai! Er seks uker på vei i dag i følge barnimagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi termin ca nesten på likt da :) Jeg er også totalt utslitt om dagen, trøtt hele tiden og dunkende hodeverk!! Men satser på at det går seg til de neste ukene.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det litt opp å ned, noen dager er jeg helt utslitt men så får jeg plutselig litt energi igjen. Da har du fått tidlig legetime..fikk ikke time før jeg var mellom uke 8 og uke 9.....det er litt lenge å vente. Er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa det va litt tidlig te meg også, men det er bare noen prøver å eventuelt det spørsmålene jeg har. Så sa jeg ville ha imorgen siden jeg likevel har fri fra jobb.. greit å slå to fluer i en smekk... håper jeg er full av energi en stund fremover nå.. men tar det som det kommer... ser det som posetivt viss jeg er dårlig i grunnen... Hadde ikke noe vondt sist å da hadde jeg sp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...