Gå til innhold

oldemoren til ungene går og forventer seg at hun skal få bilde av begge ungene som er tatt hos fotografen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi gir bort et bilde av hver av ungene, men vi har tatt et av ungene sammen som vi ønsker og ha for oss selv.

vi har ingen planer om og dele det med noen. men oldemoren forventer at hun er oldemor og har rett til dette bilde. er hennes oldebarn. hun har ikke helt innsett at hun er oldemor, oppfører seg som en gal bestemor. slitsomt.

 

hvordan forholde seg til dette. ??

 

vi skal jo kunne ha bilder av ungene som andre ikke får tilgang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er virkelig noe av det latterligste jeg har hørt, dere vil ikke gi oldemor en kopi av bildet fordi dere skal være de eneste som har akkurat det bildet?

 

Hva er det for slags tanke, aldri vært borte i før...

 

Jeg hadde blitt sjeleglad for å ha julegaven klar jeg og fortet meg bestille et bilde til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun forventer at vi skal kjøpe likt bilde til henne som vi har i stua.

 

hun tar ikke med våre unger til fotografen men forventer at vi skal kjøpe samme til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk litt problemer med å se hvorfor dere ikke vil glede oldemoren med dette bildet? Den dagen hun er borte kan dere jo be om å få det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvofor kan hun ikke få n kopi av bildet om hun ønsker seg det? Dere trenger jo ikke å velge et kjempeformat som koster en masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, er dere redd en av vennene deres skal finne på å besøke oldemoren til barna og se at hun har makent bilde til dere, at de skal forstå at bildet dere har på veggen ikke er unikt! Vil de se ned på dere da?

 

Haha, dette må jo være tull?

 

Har aldri hørt om noen som vil nekte oldemor et bilde av barna hun liker, rett og slett fordi dere ikke vil dele det med andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil dere ikke at oldemoren skal få ha bilde av barnebarna sammen? Høres litt sært ut spør du meg; er ikke akkurat snakk om intime aktbilder av deg og mannen din, men standard fotografbilder av barna deres :P For all del, klart at forelder trumfer oldemor, men skjønner ikke helt hvorfor oldemor skal nektes et flott bilde av barnebarna sine fordi foreldrene "ikke vil dele" favorittbildet sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, er du helt rar HI?

La nå gamla få en kopi og be henne heller betale for det selv da om hun ønsker seg det sånn og dere ikke vil gi henne det. Kanskje hun synes det er ok å ha et samlet bilde av dem på veggen istedet for å måtte bruke veggplass til to separate bilder. Har det slått deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har fått familie bilde av oss, bilde av hver av ungene hver for seg...

brude bilde av oss. bilde fra barnehagen, kalender til jul hvert år,

 

noe må vi kunne ha for oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Den dagen hun er borte kan dere jo be om å få det tilbake"

 

Men da er sikkert bildet helt utslitt fordi oldemor har sett så mye på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er pga økonomi, så husk at denne oldemoren neppe har peiling på hvor ekstremt dyrt det er med fotografbilder. Det er meget muligf at hun trur det koster 500 kroner å lage, ikke 5000.

 

Mine foreldre fikk komplett bakoversveis da de fikk høre hva vårt bryllupsbilde på veggen faktisk hadde kostet..

 

Fortell henne hva bildet faktisk koster, og hør om hun vil bli med på å spleise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. Dette var virkelig sært.

Tenker om det kanskje kan være et troll?

"Noe må vi da kunne ha for oss selv".. Øøøøh.. HÆ?

Seriøst, et bilde av ungene.. Ei gammel dame. Gi dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå dere burde få bestemme det selv da.Hvorfor skal hun absolutt ha akkurat det bilde om hun har fått mange andre bilder?

Sær dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke pga økonomi, men og kunne få ha noe for oss selv. vi har gitt mange andre bilder oldemoren. vi har stor familie og krever en og få må vi plutselig kjøpe 7 bilder til. vi fikk bilde tatt for at vi skulle kunne ha et minne av våre barn. ¨

 

foreldrene til manne har bilde av ungene sine dem og. dette var de også bestemt på og kunn ha for seg selv. dette har de også hatt.

 

vi har stor familie og vi føler vi må kunne ha noe ulikt på veggen vår som andre ikke har,. noe andre kan ha gleden av og se når de er hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte og begripe hvordan enkelte tenker??

 

hvorfor skal ikke den stakkar gamle damen få bilde- dere bør heller være smigret over at hun vil ha barnet deres på veggen og etterspør et spesielt bilde. Hun er sikkert stolt over barnet!

 

Helt seriøst-skam deg!!! makan til sær holdning... jeg prøver virkelig å se det fra din side, men jeg klarer virkelig ikke å se en eneste god grunn til at dere skal ha bilde for dere selv!! kjenner jeg blir provosert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oldemoren til ungene, sier du.. Har du kanskje gklemt at kvinnen er en av grunnene til at du har dine barn i dag? Hun er enten din eller din manns bestemor! Takknemlighet og raushet sucks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får alle 3 oldemødrene bilde av meg, gubben og vesla, som vi har tatt hos fotograf;) Besteforeldrene får også:) Vi tok også et generasjonsbilde(da vi faktisk er 5 generasjoner;)

 

Skjønner at oldemor vil ha et bilde også! Så koselig at hun er så deltagende... Ser ikke helt problemet?? Hvis et ekstra kopi er så dyrt kan du vel høre om hun vil betale?? Eller misforstår jeg noe her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette må jo være ukens trolleinnlegg?

 

Nei, vi vil ikke la oldemor få en kopi av bildet for da vil ikke vi lenger være de eneste som har akkurat dette bildet.

 

HAHAHA, for en fantasi, hadde aldri klart å finne på en sånn trollehistorie, å nekte familiens eldste en barnebilde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hva det er med dette bilde. de har flere bilder av begge ungene sammen. samt masse andre bilder. vi har gitt dem masse,..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg tenker helt omvendt av deg Hi. Jeg blir sjeleglad om noen vil ha bilde av mitt barn. Og de bildene jeg har på veggene er jo ofte de fineste og de deler jeg gladelig med andre. Syntes du virker sær.

 

Du vil ha det bilde alene for å minne dine barn - som du ser hver dag. Oldemoren ser de sjeldent og vil så gjerne ha et bilde av de sammen, men hun kan ikke få dette minnet?

 

Jaja folk er forskjellige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...