Gå til innhold

I nått våknet jeg av at dusjen hadde skrudd seg på for fullt, "av seg selv"... =S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og sønnen min på to år lå og sov. Så våkner jeg ved to tida av at det bråker på bade og går inn å titter etter hva det er. Der står dusjen på for fullt og har fyllt hele balja som sto inni kabinette. Ekkelt!! Det hadde jo rent vann utover gulvet også..

 

- Det kan ikke være sønnen min. Han lå å sov ( på samme soverom som meg) og klarer ikke å åpne soveromsdøra fordi den er så hard.

- Jeg har aldri gått i søvne, så det kan ikke være meg!

 

Skrudde av dusjen og gikk inn på rommet igjen å la meg. Sov ikke veldig godt resten av natta for å si det sånn..Hva i all verden???!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva det er. Men jeg begynner ikke å lese fra bibelen av den grunn. Har vært mye rart i denne leiligheten tidligere også.. Kjenner at jeg virkelig ikke liker det!!

 

hl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe lignende ting før da?

Her hjemme våkner jeg ofte på nettene av at lekene til ungen spiller og bråker på stua. Har mange ganger trodd at ungen har stått opp, å sitter på stua å leker. Hårføneren har også startet av seg selv.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne noen episoder som har skjedd her tidligere:

 

- Har en lysestake som henger i kjetting i vinduet. Vinduet var igjen og jeg satt i stua. Så hører jeg plutselig at det smeller skikkelig på kjøkkenet og hopper opp for å se hva som skjedde. Da ser jeg denne lysestaken vaier frem og tilbake mot vinduet. Akkurat som om noen tok tak i lysestaken og slepper den inn mot vinduet så den gjentatte ganger smeller inn i vinduet.

 

- Drev å rydda litt rundt omkring å hadde akkurat blitt helt ferdig med soverommet. Lukket døren og gikk for å ta bade ( soverommet var da strøkent). Bretta noen klær å skulle gå inn på soverommet for å legge de inn i skapet, men da jeg kommer inn er ALLE dørene til klesskapet ( som er 6 dører) lukket opp å står på vidt gap! Da fikk jeg frysninger.

 

- Har også tatt sønnen min i å prate med det han kaller "mannen". Og om jeg spør hvor denne mannen er, eller hvorfor han snakker med noen som ikke er her, så svarer han ofte: "Men mamma, han står jo der!!"

 

=( hl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, herregud. Nå fikk jeg gåsehud over alt.

Og jeg som er hjemme alene og alt :(

Jeg har ofte en ekkel følelse at leiligheten "ikke er som den skal", flere har kommentert det. Er ofte steder som føles veldig rart...

Har ikke vurdert å flytte da? Hadde noen her sett folk hadde jeg nok flyttet ut fort som fy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke flytte!! Kan ikke flytte.. Er veldig heldig som har fått leie her. Grei pris og grei plass, så kan ikke bare flytte. Men en husrens hadde kanskje vært en ide.

 

Det som er, er at jeg har misstanker om hvem det er også. For ca. fem mnd siden døde moren til han jeg leier av, altså hun som bodde her før meg! Og etter at hun ble borte, startet alt det som skjer her.

 

Har hele tiden følelsen av at det er noen her. Men samtidig ingen følelse av at noen vil oss noe vondt, bare vise oss at de er her. Og for en toåring kan en gammel dame, se ut som en mann..

 

Noen som vet hvor man kan få tak i en som kan rense hus da??

 

hl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte ha husrens,etter at blomsterpotter gikk veggimellom, leker flyttet og spilte av seg selv og det blei så mye bråk i huset at det var rett og slett utrivelig. Jeg kunne blandt annet kjenne en hånd som la seg på skulderen min ved flere anledninger....

Er det noe der,så lever det av enegien din. Vi gikk et helt år og trodde vi var syke alle mann,fordi vi alltid var "inn i marg og bein slitne" hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt dei som har med slike evner. Så får du svar og hjelp kva som lusper i huset ditt.

 

Jeg sliter med lys som slår på av seg sjølv. Er ikkje redd håper det er min avdøde vennine som brått vart reven bort fra sin datter på 6 mnd. Barnet lå med sin døde mor i 2 døgn.

 

Håpet på at Lisa William skulle plukke meg ut slik at jeg fikk svar men nei. Men var fantastisk opplevelse i Grieghallen i ergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...