Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 dere vet at det er mulig å flere flere ulike varianter der? Er dere alltid like kresne og sære i matveien?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Hihi! Er man kresen og sær om man ikke liker McDonalds-"mat"?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Jepp! Et voksent menneske må kunne spise alt uten å si "jeg liker ikke" og "æsj". Og det mener jeg helt alvorlig. HI
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Mmmmm fikk lyst på en bgmacmeny med milkshake! mmmmm... Jeg syns de er kresne og sære.. eller de bare spiser ikke der av prinsipp. Får makk av sånne folk! Tipper på de ikke har prøvd en gang. De sitter bare der og ser snurpete ut og har egentlig veeeldig lyst å smake..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Hehe Jeg kan godt spise det jeg blir servert på McDonalds om jeg blir "tvunget" med dit, men om jeg selv skal bestemme hvor jeg skal spise velger jeg andre steder. Spiser gjerne både en hamburger og pommes fristes, men synes ikke om McDonalds sine varianter...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 Nemlig. De er av typen som pirker i salaten, men som gjerne tar seg en feit burger hvis ingen ser. Hvor er alle de trivelige småbarnsmammaene som er på MacDonalds? Ikke på dib ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #9 Skrevet 16. september 2011 Jeg har prøvd det meste der men liker ikke noe. Men jeg liker et par ting på burger king da så jeg er ikke helt uskyldig når det gjelder drittmat. Men syns ikke maten på mc donalds er så god.. vet ikke hvorfor.. er noe med smaken. Et par av burgerene på BK smaker litt mer som man lager det hjemme.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #10 Skrevet 16. september 2011 Jeg er aldri på McD, men liker maten!! Å jo, kunne spist i store mengder av maten derfra, men holder meg langt unna fordi det er usunt og "møkkamat". Absolutt ikke et sted jeg tar med meg barnet mitt når vi skal kose oss.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #11 Skrevet 16. september 2011 Jeg tilhører dem som liker maten der, selv om jeg bare spiser der 2-3 ganger i året. Jeg er helt enig i at de som sier "liker ikke" om maten der enten er irriterende kresene eller så er det sndre ting ved maten enn smaken de snakker om.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #12 Skrevet 16. september 2011 Jeg er her :D Jeg kan godt ta med barna på mcdonald, for enkelhetens skyld, og fordi de syns det er gøy Cheesburgeren dems er nyyyydelig hvis den er helt fersk Og chipsen er nydelig hvis den er varm
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #13 Skrevet 16. september 2011 For å ha sagt det, jeg spiser heller ikke der mer enn kanskje 4-5 ganger pr år, det er ikke sånn å fortså at vi er der ukentlig bare fordi jeg liker maten. Og skal vi først ut og spise med ungene, så foretrekker jo de Macern fremfor kjipe stive restauranter. HI
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #14 Skrevet 16. september 2011 Jeg kan spise McDonalds-mat, men synes det er motbydelig. Derfor spiser jeg det bare om jeg absolutt må, f.eks hvis vi er en gjeng ute og alle insisterer på å gå dit. Da trasser ikke jeg, men kjøper den maten jeg finner minst motbydelig.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #15 Skrevet 16. september 2011 jeg liker maten jeg, og spiser den.. men maten på mc donalds er jo veeeeldig usunn, og den er jo holdbar i mange år. Det kan neppe være bra. Mine barn skal ihvertfall ikke spise der...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #16 Skrevet 16. september 2011 Spiser kun dei kylling bitene og milkshake. Klarer ikkje burgere. Spiser det vel 4 ganger i året, bor eit stykke ifra slik sjapper.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #17 Skrevet 16. september 2011 så fire ganger i året spiser du dette? http://www.huffingtonpost.com/2010/10/04/mechanically-separated-meat-chicken-mcnugget-photo_n_749893.html jeg blir kvalm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå