Gå til innhold

hva sier det deg når en mor ikke forteller sin voksne sønn at hun er syk, og kan dø,?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

svigermor har holdt det skjult fra sin sønn, men fortalt alle andre i familien, men bedt dem om og ikke si noe til sin sønn.

 

hva føler du når du leser det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At noe er riv ruskende galt i forholdet mellom mor og sønn.

 

Av en eller annen grunn føler hun det ubehagelig å dele det med han, om det er for å beskytte han eller seg selv ved å ikke fortelle vet jeg ikke, men noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som min far gjorde meg meg. Har i ettertid forstått at han ikke klarte å fortelle meg det. Det ble rett og slett for vondt for han å fortelle gojenta hans at han var syk og kom til å dø. Jeg forstår han godt nå, men har kjempet meg meg selv om tanker som at det var dårlig gjort å ikke fortelle. I mitt tilfelle var det for å skåne, men det er jo ikke lett å vite hva din svigermor tenker på...Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de andre søskna til mannen min har fått vite det. de er yngre, mannen min har svigermor har et greit forhold. men min mann og jeg reagerer på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dere ikke be om en forklaring da... ogsaa kan dere si hva dere mener om det, og at dere synes det er ubehagelig aa maatte dekke over for henne naa rdere føler det saann...

 

føler hun har en sterk skyldfølelse, av at det er hennes feil at hun skal dø paa en maate... hun føler liksom at hun vil komme til aa svikte sønnen sin ved aa dø i fra han...

 

hun gjør det nok av kjaerlighet, men jeg tror nok ikke sønnen synes det er greit naar han til slutt vil oppveve at sin mor dør, og det at alle har visst, bare ikke han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...