Gå til innhold

Hvordan gikk det med ho som skulle i rettsak mot BV? Anette...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sletta her også... Anette er vel ute på tokt og mener dette er personhets på høyt nivå... Jeg mener at man må tåle diskusjoner rundt ens person når man til de grader utleverer seg på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at mitt innlegg ble slettet (merkelig). Jeg skrev bare at hun har oppdatert bloggen og hun skal få vite utfallet av saken i begynnelsen av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal veldig mye til for at det blir omsorgsovertakelse, og hvis barnet blir tatt rett etter fødselsen har det i lang tid før fødselen vært bekymringer om at moren ikke makter å ta hånd om et barn. Jeg arbeider selv i bv.tjenesten. Man kan være glad for at bv.tjenesten finnes, for det er v e l d i g mange i norges land som ikke har den omsorgskompetansen de burde hatt. Mange av disse har svært liten selvinnsikt også og ser ikke selv at deres omsorgsevne er mangelfull. Jeg skjønner at mange er sint på bv.tjenesten fordi barna deres blir tatt ut av hjemmet, men det er alltid en klar og tydelig grunn for det. Ellers er det også mange i norges land som hater bv.tjenesten, men jeg tenker dette er fordi barnevernet alltid blir negativt framstilt i media. Det som kommer fram i media er aldri opplysninger om hele saken. Bv.tjenesten kan aldri forsvare seg ordentlig pga taushetsplikten. Det at barna blir tatt uten grunn er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - rettssaken(eller nemndssaken, evt tingrettssaken) var i går eller forgårs.

 

Det tar 2-4 uker før en vet resultatet av det der uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var i tingretten (fylkesnemnd-saken skal opp i midten av januar) og dommeren hadde visstnok sagt at hun skulle få vite utfallet i begynnelsen av neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hvis barnet blir tatt rett etter fødselen har det i lang tid før fødselen vært bekymringer om at moren ikke makter å ta hånd om et barn."

 

Så klart, men bekymringer er ikke alltid reelle...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...