Gå til innhold

Hvor gamle var dine små fr de fikk sin første happymeal på Mc Donalds?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine på 2, 4 og 5 har aldri fått Makkern-mat, eller annen fastfoodmat. Ikke fordi jeg er strikt, men jeg er aldri fristet til å gå innom. Smaker ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært innom noen ganger, men aldri likt maten (prøvd diverse). Han er 4 år. Så like greit tenker jeg. Er jo bare søppelmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldste var vel rundt 3-4 år tenker jeg, mindre søsken mellom 1 og 2 år et sted...

 

Vi spiser aldri på McDonalds, men onkelen til ungene tar de med dit av og til, det er helt greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert 3 år, eller noe rundt der.

 

Minste var 2 dager gammel første gang han var der, men da uten annet enn melk ;)

 

Syns ikke det er noe krise å spise mat der en gang i blandt, vi er der ca 1 gang i mnd tenker jeg. Kanskje 1 gang hver 2.mnd, kommer litt ann på.

 

De syns kyllingene er gode, chipsen orker de ikke, og de digger milkshake til drikke :) Også er det artig å kunne leke rett etter maten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror yngste har vært rundt 3!

 

Virker som om dere syns det er utroooolig viktig at vi får med oss at dere IKKE LIKER MATEN DERES.... Det var ikke det hi lurte på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille fikk smake litt pomme frittes da han var rundt 1.5 år.

spiser av og til mc mat, men ikke ofte.

 

jeg har ingenting i mot å spise der av og til.. men allt med måte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke helt, men tenker hun var rundt 2 kanskje?

 

Hun liker ikke annet enn pommes frites av maten. Men eeeeelsker til gjengjeld isen og milkshaken ;)) Nå er hun 5 år. Vi kjører mange lange turer med bil og da kjører vi ofte innom McDonalds og kjøper oss en milkshake vær.

 

Jeg spiser gjerne McDonalds mat. Koser meg veldig jeg om vi kan ta en tur på mc'ern. Må være helt gaaaaaal jeg da!!

 

Og det skal sies at jeg er over 30, har ammet barna mine, jobber og studerer, aldri mottatt trygd unntatt barnetrygd og er godt gift med 2 barn. Så er en ganske vanlig person og liker McDonalds, det må jo være rart for dere dib-damer;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ca 14 mnd. Fikk ikke happy meal bare smake noen pommes frites. Vi spiser der ca 1 gang i mnd, som oftest drive in (og da er det ikke like fristende for mini).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sin første tur på McDonalds hadde hun når hun var 8-9mnd gammel, men da spiste hun ikke noe.

 

Hun smakte litt pommesfrites og en chicken nugget når hun var omtrent 14-15 mnd gammel.

 

Sin første happy meal tror jeg hun fikk når hun var rundt 22-23 mnd gammel. Hun rørte ikke chicken nuggets, og spiste bare litt pommes frites. Leken var det stas med.

 

Vi er ikke så ofte på McDonalds at det gjør noe. Alt med måte mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...