Gå til innhold

Er det bare jeg som får putte en finger i rumpa på mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og til alt overmål så liker vi begge det!!!! Ble helt oppgitt av "pervers mann" tråden der alle sikkert trodde pipa fikk en annen lyd om hun forlangte å få ta gubben i rumpa!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er nok ikke alene. en veninne av meg fikk beskjed om å gjøre dette på sin "date" en gang.. Jeg hadde ikke likt det da, og tror ikke mannen min hadde satt pris på dette heller. alt som har med rompa og gjøre er for meg off limit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, vet ikke om jeg hadde klart å putte fingeren i rumpa på mannen min! Flaks for meg da at han ikke liker sånne greier... nei for min del er det der veeeeldig ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Putter ikke inn fingeren, men gnikker og gnur litt der ;))

 

Er vel ingenting perverst med det?

 

Men på den annen side, så må gjerne folk kalle det perverst da, jeg kaller det deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg får ikke låv å gjøre det på mannen min, men det er egentli helt greit, for min del.. ;O men har ingen ting imot at han gjør det på meg! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det på han og han gjør det på meg.

Vi liker å utforske og prøve nye ting så for oss er det overhodet ingen problemer med en finger i rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannes g punkt er i rumpa :) Så selvfølgelig vil jeg stimulere det, det er jo en magisk opplevelse for min elskede. Han er selvfølgelig ren og pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil veldig gjerne at jeg skal gjøre det, men jeg har en smule ræv-angst. Hårete og ufremkommelig er det der bak, og.. nei, det frister rett og slett ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min elsket det, men han ba meg bare om det når han hadde drukket. Tror kanskje han syns det var litt pinlig å innrømme i edru tilstand. Min nye kjæreste ELSKER det, og er IKKE redd for å be meg om det.. hehe.. Syns også det er litt pirrende å gjøre det på ham, men liker ikke at han gjør det på meg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...