Gå til innhold

Reima eller Ticket dress ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hvor gammelt barn du har. 3 år og under: absolutt Reima (lettere å bevege seg i, pute i rompa etc) mens for barn over år syns jeg Ticket er best. Mye mer slitesterk enn Reima, og ja, den holder i årevis. Har tre barn og de har arvet Ticket og den er super. Men litt tyngre enn Reima så egne seg best for de som ikke er aller minst. begge er vanntette og pustende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står mellom de to her også. Har hatt Reima før, men ikke til barnehagebarn. Reima har vel litt høyere vannsøyle enn Ticket etter hva jeg har lest.

Skal antageligvis se på(og muligens kjøpe) dresser i morgen. Skal handle i en butikk jeg tidligere har jobbet i, så håper eks-sjefen min er der og kan hjelpe meg med valget :-). Har solgt Reima i mange år, men nylig begynt med Ticket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja baggie dressene til ticket har litt mindre vannsøyle enn reima, uten at jeg har opplevd de som et problem. har aldri hatt våte barn med hverken ticket eller reima (hadde en av hver i fjor). Ticket har også en modell som heter othello som er litt mattere i stoffet. tror den er litt mer pustende og mer vanntett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troll er første valget her også.

Jeg opplever Reima som mer slitesterk enn Ticket, men Ticket som mer praktisk. Nå er mine barn siste året i barnehagen, så jeg snakker ut fra det valget. Reima var praktisk på småbarns avdeling, og var første valget mitt der.

Men nå når barna er større er det bare Troll som virkelig duger, finnes ikke noe mer slitesterkt, og vantet, og ikke minst praktisk, med avtagbart for, med stramme mekanismene rundt bena, og det å slippe de hersens gummistrikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg er helt uenig ref Troll. Syns den der strammemekanismen med borrelås rundt beina var noe herk. Når det kom snø der gikk det ikke å stramme dressen i det hele tatt. Enig at den er slitesterk og sikkert fin om høsten etc, men såååååå styr å dra av ullforet når man skulle vaske den... nei takk, passet ikke for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...