Gå til innhold

Kunne dere vært sammen med en tidligere dyremishandler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en mann som på meg virker bare flott og sympatisk. Vi har datet og holdt litt på det siste halve året uten at noen av oss har tatt initiativet til noe veldig seriøst enda. Nå har jeg fått vite av et vennepar av meg som tilfeldigvis også kjenner ham,at han har mishandlet sine og andres dyr,ja til og med blitt anmeldt for det og har på grunn av dette slitt med å få fast jobb på tross av høy utdannelse. Har pratet med ham om dette og han har innrømmet dette og sagt at dette er noe han angrer på i dag..uff,vanskelig dette. Jeg er jo glad i dyr selv om jeg ikke har noen for øyeblikket. Hadde dere klart å innlede et seriøst forhold til en mann som ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyremishandling er noe av det aller verste jeg vet om så nei det kunne jeg ikke. Blir fly forbanna bare jeg ser ordet dyremishandling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig angrer han. Alle som blir tatt i noe, spesielt der det får store følger for dem, angrer veldig. *På at de ble tatt. Mannen virker ikke som en man vil få barn med, eller ha nær tidligere barn. Løp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juliea+gullet07.03.11

NEI. For jeg ville dag tenkt han mangler empati og en slik mann ville jeg aldri involvert meg med. Å misshandler dyr er aldri ok. Ville tenkt han ikke er helt god eller sliter med noe som gjorde at han følte han måtte føle han har makt ved å skade dyr. Ikke ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du????

ALDRI!!

Mishandler du dyr er spranget kort til å mishandle barn og generellt mennesker.

Han mangler jo tydeligvis empati og samvittighet....= psykopat.

 

Run for you life!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri verden!

FOr det første er dyremishandlig noe av det verste jeg vet, og noe sånt kan jeg ikke tilgi. For det andre sier det utrolig mye om en persons personlige egenskaper, syn på dyr og evne til empati.

Man mangler helt åpenbart noe vesentlig om man i det hele tatt eri stand til dette. En sånn mann er ikke verdt dritten på skoa mine.

 

Og det er riktig som flere nevner her, at flere seriemordere/voldtektsmenn har startet sin "karriere" med å mishandle dyr, og dette er et STORT varsku.

 

Som det sies, neste trinn på stigen er mennesker- og da kanskje deg eller dine barn? Neitakk, her hjelper ikke "anger" og unnskyldninger, her hadde jeg løpt fort som faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri! fint av han viser tegn til anger, men en slik mann ville jeg aldri kunne stolt på. Og som flere over her nevner er det mangel på empati. og en som mangler det er vel også i stand til å si hva som helst for å oppnå det han ønsker.

At mannen min er flink og god med dyr og barn er en av de viktigste egenskapene til av jeg valgte han. Sier veldig mye om et menneske de tingene syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ALDRI blitt sammen med en som kan utføre slike grufulle handlinger mot levende, uskyldige vesener! Barnemishandling neste, eller konemishandling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri verden!

 

Selvfølgelig angrer han, og antagelig er han intelligent nok til å forstå at disse "egenskapene" må skjules for omverdenen og undertrykkes. Antagelig klarer han det ganske bra, han har tross alt lært seg hvordan folk flest vil at han skal opptre.

 

Men inne i seg har han ingen sperrer som hindrer han i å mishandle dyr, det sier veldig mye om mannens evne til empati! Noe er seriøst galt i hodet på mennesker som klarer å pine og plage uskyldige dyr, og det syke går ikke bort, de bare lærer seg å skjule det for menneskene rundt seg.

 

Jeg hadde skygget banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor mye han angrer. Men kan bli et problem å få barn med ham hvis han ikke har jobb/inntekt. Er vel ingen som vil gi ham trygd fordi han er uglesett i bygda?

Og dette venneparet ditt forventer vel at du skal slå opp med ham nå... stakkars fyr, han er utstøtt.. Kan du vise deg sosialt sammen med ham, og har han venner i bygda?

 

Høres ganske omfattende ut at han har mishandlet både egne OG andres dyr. Ville prøvd å finne ut om han hadde personlige problemer som førte til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du i hele tatt vurderer å bli sammen med han, synest jeg er helt utrolig. Hadde ikke gitt han en sjangs, og som de over her skiver, det starter med dyr, videre utvikler det seg til mennesker, hadde ikke ville tatt den sjangsen .. men det er nå min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...