Gå til innhold

Hva er ditt drømmeyrke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid veksla mellom det ene og det andre. Iblant tror jeg at etterforsker i f.eks Kripos hadde vært drømmejobben, andre ganger skulle jeg ønske jeg var rettsmedisiner(i og for seg i samme "bransje") Ja, jeg er morbid.

 

Så, noen ganger tenker jeg at drømmen hadde vært å jobbe med forskning på primater, altså zoolog med ekspertise på primater(menneskeaper) og når alt er håpløst, vondt og vanskelig vil jeg bare jobbe med å plukke kokosnøtter på ei laid back Karibisk øy og drive dykkefirma og en liten marina. (tror dette er drømmejobben)

 

I virkeligheten har jeg en fysioterapiutdannelse bak meg, og nå er jeg halveis på ernæringsfysiologstudiet, så det er det jeg ender opp som inntil den digre lottogevinsten tikker inn, da er det Karibien og kokosnøtter for alle penga;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeyrke er psykolog. Men det kommer jeg aldri til å bli.

 

Jeg jobber i psykiatrien nå, og selvom jeg ikke har drømmejobben har jeg definitivt den beste arbeidsplassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordmor

 

Tror ikke jeg er den eneste damen som mener det!!

Men kunne hverken eller hadde ikke orket så mye utdannelse og i tilegg kunn jeg ikke flyttet til en annen by for å utdanne meg til jordmor...har ikke det studie her...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å bli klinisk pedagog, holder på å ta en master i spes.ped nå, så får en håpe at en kommer seg inn i BUP. Er førskolelærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advokat ville jeg bli når jeg var yngre.. nå er drømmen redusert til førskolelærer - holder på med fagbrev barne-og ungdomsarbeider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...