Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 jeg sitter å venter på at dusjen skal bli ledig og deretter er det godis spising!!! Enn dere da?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Sitter og tenker at jeg plutselig i dag så alle kiloene og rynkene. Tror jeg har blitt gammel over natten. Nakketak umiddelbart etter kveldens rødvinsglass når ungene er lagt.
TurboMaria Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Sitter og venter på at Idol ska begynne:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Ligger på gulvet på barnerommet og nynner sang etter sang etter sang... Etterpå venter rydding, juhu for en spennende fredag.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Har støvsuget hele leiligheten så er fornøyd med det altså. Sitter å ser på Mars & Venus på Bliss. Spist hamburger restene av godteriet og brusen fra i går. Ser på rosene fra kjæresten min og savner han for vi sees ikke før mandag.. Blitt skikkelig fjortis jeg nå kjenner jeg..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 Har tatt en lang dusj, og har bena på bordet. Ser på opptak av judge judy jeg tok opp før i dag. Jeg burde vel gjort naturfagslekser.. Men er litt giddalaus alt i kveld.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 sitter å venter på at gubben skal komme hjem.. etterpå blir det kjærestekosefredag
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 tassen har sovnet , ser på idol og blir snart servert verdens beste, hjemmelagede pizza av mannen. Mmmm, fredagskos!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2011 #9 Skrevet 16. september 2011 har nettopp lagt eldste, vi har sett småkryp sammen. SItter i sofaen med pc på fanget og pepsi max i glasset. Kjenner jeg er sligen. Mannen er på sykkel tur med noen kompiser og kommer vel kanskje snart hjem. Tror jeg skal krype under dyna og se en film i senga eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå