Gå til innhold

Fy f så frekt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her jeg bor er det torgdag en gang om året. De forbereder til dette nå, og (u)heldigvis bor vi rett ved der de pleier å være. Titter ut av vinduet nå, og da er det en som har kjørt og parkert på gressplenen vår rett forann garasjen. Er det ikke folkeskikk å spørre om man kan parkere der når det er tydelig at man er på andre folks eiendom? Det ville jeg gjort iallefall.. Bilen vår står ute, så det er tydelig at det er noen hjemme her...

 

I kveld skal mannen min ut å sperre innkjørselen våres, i fjor var det også noen som gjorde det, og bilen stod ute da også...

 

Vet jeg er full av svangerskapshormoner, men det finnes da noe som heter folkeskikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stålfrekt!! Man parkerer da ikke på plena eller i hagen til folk!!

 

Skriv ned nr. på bilen og ring politiet for å få opplyts hvem som er eier. Så søker du på 1881 og finner mobilnummer til eier. Ring så til eier og be ham/henne om å innfinne seg ved bilen snarest og flytte den! Ellers så vil du ringe etter borttauing av bilen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg skrevet en lapp og lagt på vinduet:

 

Privat eiendom din idiot!

 

Du kan jo alltids parkere bilen inne - bare for å hilse på vedkommende og spør om det ikke finnes folkeskikk i blodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig for dere å sperre denne bilen inne på noen måte? Med deres egen bil, søppelkasser, eller noe? Det hadde jeg absolutt gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal uansett sperre innkjørselsen vår i kveld, for i morgen vet jeg at folk parkerer som de vil.. Har vært ute å satt opp lapper på biler før jeg, fordi at de har parkert på vår eiendom.. Mannen min har lyst til å skrive parkeringsbøter, for parkering på privat eiendom.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...