Gå til innhold

Hvorfor er man automatisk idiot, har lav IQ og er dum når man


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

gir uttrykk for sine meninger? Man kan ikke være enig om alt. Alle må få si sine meninger uten å bli omtalt som dum, teit, tett, lav IQ osv...

 

Meningene er vel ikke dumme, bare fordi "du" ikke er enig? Er det ikke OK å diskutere noe, åpne seg for andre sine synspunkt og så gjøre seg opp en mening? Det er nå derfor jeg gjerne tar opp noe her inne, diskutere og kanskje endrer jeg mening om noe, kanskje ikke. Argumenter med dum, idiot osv endrer ikke mine meninger til lik "dine" hvertfall...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egne meninger må alle ha.

Men jeg vil påstå at man er lite intelligent om man ikke klarer å argumentere hvorfor man har en slik mening. "Synsing" er faktisk bare idiotisk.

Slik som i Bh/hijab-debatten hadde ikke h.i. egne efaringer en gang til å støtte opp påstanden.

Bare mye " jeg synst....".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har erfaring både fra å gå me og uten BH og jeg har venner som bruker hijab, hvor mye mer erfaring må man ha for å diskutere en sak? Må man ha blitt henrettet for å diskutere dødsstraff for eksempel?

 

Så vidt jeg kunne se var det ingen i den andre tråden som hadde noen argumenter for at man skal måtte dekke til puppene eller for hvorfor man skal ha rett til å snakke nedsettende om kvinner som går uten BH.

 

HI i den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...