Gå til innhold

Sitter det bare sånne NEPAHUER/FORUMTROLL her inne?? Bare lurer siden ingen svarer på spørsmål som er rettet til det siden handler om...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynner å lure, det er jo ingen som svarer på spørsmål som er relatert til forumet eller har innlegg som dreier seg om forumet..da mener jeg spm rundt graviditet,fødsel osv osv...

 

Det eneste forlk svarer på og lager innlegg om er sånne teite innlegg som hva folk smører på brødskiva i bhg, hvort teite venninner de har, hvor dustete blogger folk har og at barna ikke vaske hender, hotel cæsar, lano ungen, leverpostei ungen osv osv...

 

Ser at dette forumet er helt feil for meg, jeg får jo ikke svar på noe av det jeg lurer på..

 

Håper moderator og de ansvarlige for forumet snart kan gjøre noe med disse forumTROLLA som bare stiller teite spm og lager teite innlegg, og som mest sannynlig svarer på sine egne innlegg fordi de ikke har noe liv, er ufør fordi de er for LATE til å jobbe, så da bruker de dette forumet som tidsfordriv....

 

FÅ DERE ET LIV KJÆRRINGER og la de som er her inne for å få svar på det de lurer på slippe til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du slipper jo til, du får jo sagt nøyaktig det du vil. At ingen svarer deg får så være, men her inne på anonym så svarer mange tull, det finnes andre sider der du får mer serøse svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"da mener jeg spm rundt graviditet,fødsel osv osv..."

 

Du vet at dette også er et forum for oss som har barn, for de som prøver å bli gravide, for dem som ønsker å adoptere, for fedre og for besteforeldre (som dog har store barn)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg HI. Det går ikke lenger an å være anonym på småtroll og enkelte ting vil jeg spørre om anonymt. Får da nesten ingen svar, egentlig bare tull. Innlegg som de fleste forstår er tull derimot.. massevis av dumme svar.

Syns man kan krangle og holde på med sånne ting på krangle-siden for der kan man faktisk være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man bare vil ha svar på fødsel og graviditet ....ja, da har man kommet feil. Ring jordmor, lege eller helsestasjonen om du vil ha svar på slike ting. Her inne finnes det mye mer som tydeligvis har skremt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...