Gå til innhold

Hvorfor er BIM kun for de som aldri har noen skrivefeil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes synd på de stakkarene som har dysleksi, men som prøver å spørre om noe de lurer på her inne. Fins jo knapt en tråd uten at det er noen som bare MÅ kommentere skrivefeil!

 

For de aller fleste er ikke rettskrivning noe problem, men for mange er det dessverre det, og de skal ikke bli mobbet av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ein som sliter med skrivfeil og dom i arbeidet sitt. Men herregud kor skarp han er. Han har inntekt for 500 000 og vert ca 4 mil. Pussi når ein har skrivefeil.

 

ER SÅ ENIG MED HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er dysleksi, men ikke alle som har skrivefeil lider av en slik diagnose.

De aller fleste gidder bare ikke bry seg, eller de kan bare ikke skrive rett.

Og de som er voksne og ikke kan skrive rett...ja, de ler jeg litt av. De fleste har litt skolegang bak seg og burde ha satt seg litt inn i den norske språk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kommentere det, men da til de som er frekke ol lignende mot andre. Jeg håper disse som skriver dårlig norsk forstår at det er forferdelig vanskelig å lese for oss andre. Hvis en tekst har mer enn 10 linjer og mangler;

- åpenrom mellom punktum og første ord i neste setning

- mangler stor bokstav i hver setning,

- mangler komma i 100-ords setninger

- i tillegg skriver halvt dialekt/mms-språk

 

gidder jeg ikke å lese ferdig. Det er tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo de som tror de faktisk eier dib/bim. Er faktisk noen som har hatt vanskelige barndommer og som ikke har fått den læringen de skulle ha hatt og henger etter, også blir de straffet her inne for det.

 

På barne og ungdomsskolen er det noen som mobber, og noen av de klarer tydeligvis ikke å vokse det av seg virker det som.

 

Er jo egentlig bare synd på de. Man vet ikke hvorfor enkelte skriver dårlig,ikke burde man henge seg opp i det heller, og å kalle det latskap er virkelig det dummeste jeg hører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...