Gjest Madolyn Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Jeg var konstant kvalm fra uke 7 til uke 14 omtrent. Kastet imidlertid aldri opp. Det var en utrulig uggen, emmen følelse; mye som å være fyllesyk absolutt hele tiden, akkompagnert av en overveldende tretthet. Reagerte på enkelte lukter; klarte ikke oppvaskmiddellukt og ble ekstra dårlig av å være på badet, av rent sengetøy og rene håndklær. Klær som jeg brukte på den tiden gjør meg fremdeles uvel, også bøker/blader jeg leste i den perioden takler jeg ikke ennå. Noe av det eneste som lindret, var - å spise... Gikk heldigvis over ila uke 14-15.
<3A&A<3 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2011 Jeg er ikke sikker på om jeg er gravid jeg da,men skulle hatt mensen i går. Jeg har vært småkvalm i flere dager allerede,sånn uggen hele tiden og jah...må si at den forklaringen med fyllesyk passer ganske bra med den følelsen jeg har hatt i det siste. Det blir verre når jeg er sulten(og sliten),og hvis jeg bøyer meg ned noen ganger(mulig jeg er litt rar) Og noen ganger bare jeg rører på meg litt... I går sto jeg å stekte kjøttdeig og fikk den matosen pustet inn,og da holdt jeg særiøst på å spy assa,det var ikke kult:( Har også hatt stikking i brystene,ømme bryster(ikke så "fulle") Magen har også vært litt treg,men trenger jo ikke ha noe med det å gjøre da... Ahh.jeg lurer skikkelig på om jeg er gravid eller ikke?!?!
EFM Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Jeg var kvalm HELE dagen fra uke 6-12. Da begynte det å gi seg gradvis. Jeg spøy som en gal. Rett før jeg måtte spy fylte hele munnen seg med spytt og da visste jeg at det ikke var sjangs å holde det tilbake mer, det var bare å komme seg på badet.
prøver1991 Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 jeg begynte å bli kvalm i uke 6-7 jeg visste ikke at jeg var gravid engang siden jeg gikk på pillen, men begynte å få mistanke siden jeg hver dag var kvalmen var verst på morgenen. jeg er nå i uke 13+1, det eneste som er hos meg nå er at jeg er litt "uggen" i formen, men så har resten av plagene kommet, bekkenløsning, svimmel, slapp, forstoppelse osv. men på en måte følte jeg at kvalmen var verst når det var på det verste, siden jeg kastet opp noen ganger, og jeg har en jobb som jeg er mest alene på, og kan derfor ikke løpe på do hvis jeg må.
Twigsen Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Blir kvalm av alt søtt.. alt som har en anelse søtning - boom - kvalm! Ellers kommer den snikende om kvelden.. :/ Jeg fikk kvalmen i uke 16, og er nå i uke 18 snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå