Gå til innhold

Hva kaller mannen din sex for? Skal vi .....?i


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror aldri han har sagt det. Vi pleier vel ikke spørre om det, heller gjøre noe for å få det vi vil. Høres litt lite romantisk og litt turn off å skulle spørre om sex da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sier ikke noe spess... Han prøver seg og skjønner fort om det er fritt frem eller ikke :) Ellers så kan han vel driste seg til å si : "har du lyst?" med et lurt smil om munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ofte blir det ikke sagt noe, han er en sånn som stryker og koser på meg hele tiden, kåt eller ikke, så hvis han nærmer seg mine "private" områder så skjønner jeg at vi skal kose oss! er vel heller jeg som pleier å si litt vulgære ord når jeg vil ha sex, er ikke så kosete av meg.. verbalt forspill er mer min greie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skal vi legge oss tidlig?" eller "nå når han sover...." (altså når lillegutt sover), er det som går igjen her :-) Og som oftest spurt/sagt av mannen i huset ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer, alt fra at han skal "ta meg", knulle meg, elske, kose, ta en kjapp en, at han har lyst å trenge inn i meg osv osv. Og slik er det også, av og til elsker vi, men vi liker også et rått knull. Liker variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...