ballerinaen_ Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 skjønner ingenting.. I går hadde jeg og mannen litt sengekos. Plutselig spør han meg om vannet gikk. Jeg kjente det ikke så godt, men det var helt vått i sengen. Først trodde jeg muligens at jeg tisset på meg, men det var mannen som kjente det da han var inni meg. Han sa det kjentes ut som en ballong som sprakk, og alt vannet, eller hva det måtte være kom jo ut på null komma niks. Var på toalettet og tisset en hel del rett etterpå, så regner jo med at det ikke var et uhell jeg hadde. Like etterpå hadde jeg to "tak" i magen med en stund mellomrom. Ringte føden og de ba oss komme. Til min STORE skuffelse så viste den prøven de tar i skjeden for å sjekke fostervann seg å være negativ?? :-O Hun hadde heller ingen god forklaring på hva det kunne være, så hun ba oss bare å dra hjem igjen og håpe på rier... Tror dette må ha vært den største nedturen jeg noen gang har hatt :-p hehe.. Jeg er rett og slett skuffa og lurer så klart på hva i alle dager som skjer? Har hørt om falske rier, men falsk vannavgang??
arth Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Mange som har en ekstra vannlomme som går før det egentlig er noe i gang..
ballerinaen_ Skrevet 16. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2011 Er det sant? :-p hehe.. Jeg følte meg så dum på føden når den prøven var neg. huffameg.. jaja, men da får jeg heller tenke ar det var det Vil det muligens si at det er noe på gang snart? Hope so
♥tosmåtroll♥ Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 hoho...hørtes ut som meg sist svangerskap! Fikk høre på sykehuset at jeg mest sannsynlig hadde tisset på meg uten å merke det, men har fått høre i ettertid at det er en hinne med vann rett utenfor den store hinna på noen, og mest sannsynlig var det denne som gikk! Men jeg fødte 1,5 døgn senere...så er nok noe på gang nå kal du se ;-) Krysse fingrene!!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Jeg var inne på føden i uke 33, fordi jeg var sikker på at vannet var gått. Testen var positiv, men det viste seg at hinnen rundt barnet var intakt, så de kom fram til at jeg må ha hatt to Var så tidlig da at jeg var overlykkelig over at det var falsk alarm da! Håper det var noe som satte igang hos deg da
ballerinaen_ Skrevet 16. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2011 Jeg håper og krysser fingre for at noe er i gang asså :-p hehe.. Manna meg SÅ opp i går og følte meg KJEEEMPE klar. Men måtte pent gå med halen mellom beina, gitt Var litt vanskelig å stige ned av min høye hest, jah hihi
Bolla med 2 små <3 Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Jeg var inne til sjekk for mistanke om vannavgang i uke 33. Testen var negativ, men jordmor sa at testene ikke alltid var helt til å stole på så jeg måtte i tillegg på gyn.undersøkelse og UL. Det var ikke vannavgang for min del da :-/ Følte meg ikke høy i hatten da, nei. men var samtidig glad siden hun hadde det bedre i magen en stund til! Moro å se om det skjer noe da
ballerinaen_ Skrevet 16. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2011 Jordmor sa til meg at de testene var sååå sikre og at det ikke var mange tilfeller der sånne tester hadde avgitt falskt svar. Så enten hadde jeg tissa på meg, eller så hadde jeg veldig tynn utflod. Thats it liksom hehe.. Jeg vet at jeg ikke tissa på meg. Samma hvor tissatrengt man måtte være så kommer ikke urinen ut som en ballong som sprekker og som sagt så var jeg på do rett etterpå. veeeeldig tynn utflod? ja, kunne ha vært, men så mye? tvilsomt :-p hehe.. Jaja, samma hva det var så kommer han vel når han er klar
Herkules Skrevet 16. september 2011 #9 Skrevet 16. september 2011 Hmmm, men om det er vannlommen som gikk skulle ikke en sånn test likevel være positiv? Hadde selv en slik vannlomme som lå nederst i bekkenet. Plasket i parketten og likevel så sa mannen min at da frøkna kom så så det ut som om et akvarium sprakk skulle ikke tro at noe vann hadde gått like før Uansett, det er så mange som opplever det du opplevde, at du skal ikke være flau. uansett vann eller ikke er det ikke farlig å vente på at noe skal skje. Lykke til
ballerinaen_ Skrevet 16. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2011 Joda, det er mulig at en sånn test skulle vært positiv selvom det bare er snakk om en vannlomme. Jeg aner ikke Men urin var det garantert ikke. Ikke har det lukta urin av lakenet heller. (ja, måtte jo lukte :-p) men kan jo klart ha vært veldig, vEldig tynn utflod som bare plaska ut.. hehe
3barnsmor123 Skrevet 16. september 2011 #11 Skrevet 16. september 2011 Oi dette var godt å høre for jeg hadde den samme opplevelsen i går og det som kom var helt blankt/gjennomsiktig, syntes det var kjempe flaut å tenke at jeg hadde et uhel men jeg kjente jo ikke at det skjedde annet enn at det plutselig var veldig vått... om det var at jeg tisset på meg, en kjenner jo om en tisser mener jeg! Jeg også måtte lukte på lakenet men luktet ikke urin i det hele tatt! Siden dette var på morgenen så burde det jo vært gult og luktet litt om det var urin Men da føler jeg med litt klokere på at det kan være sånn vannpose som jeg og hadde
ballerinaen_ Skrevet 16. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2011 årh TAKK Cam1980 ! hehe.. Godt og høre at jeg ikke er alene om dette her. Ja, det var som du beskriver, en helt klar væske. Luktet ikke noe skarpt over hodet. Selv om urin ikke nødvendigvis må lukte så veldig skarpt, så har den allikevel en ganske gjenkjennelig lukt, vel? Og gjerne som du og sier på morningen. Vi får håpe og tro at det var vann"påsan" hehe.. Når har du termin, Cam?
3barnsmor123 Skrevet 16. september 2011 #13 Skrevet 16. september 2011 he he Ja får satse på det for jeg har ikke vært å sjekket på føden, jeg tenkte at det kommer vel mere om det er vannet det er Jeg og tenker jo også at det ville ha luktet siden det var om morgenen om ikke det var veldig skarpt så litt værtfall men det var ikke anntydning til urinlukt i det hele tatt! Jeg har ultermin 30oktegen termin er 27 okt Du da Ballerina, og vet du hva du får?
ballerinaen_ Skrevet 16. september 2011 Forfatter #14 Skrevet 16. september 2011 Ja, det vil jo fortsette og renne om det er ordentlig vannavgang. Men man kan jo håpe det er noe på gang snart Jeg har ul termin 10. Oktober. Vi skal ha en liten drænge
3barnsmor123 Skrevet 16. september 2011 #15 Skrevet 16. september 2011 Ååhh så koselig, er det førstemann? Jeg har to prinser og venter nå ei prinsesse og det er så stas:) Hadde selvfølgelig blitt super glad for en gutt til men er veldig gøy å vite at det nå kommer ei jente som forhåpentlig kan roe ned turbogutta litt hi hi
ballerinaen_ Skrevet 16. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 16. september 2011 åå skjønner godt det er stas Det er andre svangerskap. Jeg har ei jente fra før og samboer har ei jente fra før Så da blir det stas med en liten gutt! Jentene vet ikke hva det blir, men de vet at det blir enten en gutt, eller en jente som de sier hehehe.. søte
3barnsmor123 Skrevet 16. september 2011 #17 Skrevet 16. september 2011 oi så spennende for dem da, tenker de gleder seg Dette er første for samboeren min og han er stolt som en hane, helt unik i forhold til at jeg er gravid Hvor skal du føde hen da?
ballerinaen_ Skrevet 16. september 2011 Forfatter #18 Skrevet 16. september 2011 Det er så fint når mennene viser de er stolte og oser av omsorg og kjærlighet ! Selv om dette er 2 barnet til samboer så har han vært helt fantastisk gjennom hele graviditeten. Jeg har trengt en del oppmuntring på veien Jeg skal føde på Drammen sykehus. fødte i Stavanger første gang. Enn du?
3barnsmor123 Skrevet 17. september 2011 #19 Skrevet 17. september 2011 Jeg skak føde på Tss Skien, har født begge gangene der I dag skal vi tilbringe dagen på ikea...jett om jeg gleder meg(jeg elsker ikea) min kjære har innsistert på rosa sprinkelseng så da er ikea en fin plass å dra til hi hi ha en super dag klem klem
Bolla med 2 små <3 Skrevet 17. september 2011 #20 Skrevet 17. september 2011 Så rart! Jeg har forstått det som at du også bruker Drammen? Rart at de forskjellige jordmødrene sier så mye forskjellig. Rart man blir forvirra da :-P
ballerinaen_ Skrevet 17. september 2011 Forfatter #21 Skrevet 17. september 2011 Håper du hadde en fin tur på IKEA Finner jo alltid noe der :-p hehe..
3barnsmor123 Skrevet 17. september 2011 #22 Skrevet 17. september 2011 Vi har hatt en super koselig tur, godt for min kjære og meg å ta en tur aleine...er ikke så ofte det skjer Men kjenner at det var deilig for ryggen å komme hjem nå Ja ikke noe problem å finne noe å handle der, er nok ikke så lenge t neste gang gitt he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå