Gå til innhold

Er det enkelt å få solgt vogner? Vurderer å selge min, har lyst på ny..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en 2010 emmaljunga duo edge (Eller edge duo??) som er helt sort og med teleskophåndtak. Brukt til et barn, men ser helt ny ut. Men hva er riktig pris da? Ligger veldig mye forskjellig på finn ser jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på finn at mange har urealistiske ønsker i forhold til hvor mye de vil ha igjen for vogna. Folk kjøper ikke brukte vogner med mindre det er betraktelig billigere. Husk at vogner ofte er på tilbud i butikkene også, og at folk helst vil velge farge selv osv.

Hvis du er billig får du nok solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er enkelt å få solgt vogner, og man trenger ikke gå ned med 50%

Jeg "tapte" tusen kroner i forhold til hva jeg betalte for hele sulamitten, bag, sete, og sprotsdel, og trekene.

 

Jeg hadde fått med en del trekk, som kostet å kjøpe ekstra i butikken når jeg solgte samt at prisen hadde gått opp, så hun som kjøpte sparte mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid litt under halv pris når jeg selger vogner eller andre ting, og får derfor solgt med en gang. F.eks solgte jeg en GT safari swing for kr 800 (ny pris 2000), Emmaljunga City bag for 900 (ny pris 1950) osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke solgt vogna vår. Den er 3 år og brukt til ett barn . Sluttet å bruke den for over 6 mnd siden. 7000 kr ny og den ligger ute til 2200 kr.

 

Har solgt to vogner før og det gikk lett så forstår ikke hvorfor jeg ikke får solgt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på merke. Jeg tror nok at du lett får solgt en edge duo. Jeg solgte min edge duo for et par år siden. Det var en 2005 modell som jeg selv kjøpte brukt for 3000,- i 2008. Solgte den videre for 2000,-.

Ser at en god del nyere edge duo ligger ute til mellom 5000,- og 6000,-. Er jo bare å prøve med en pris, så får du heller sette ned etterhvert om du ikke får noe respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye kan jeg selge min Simo kombivogn for?

Er standard grå understell. Sort vogn.

Ny august 2010.

Pent, lite bukt.

Oppbevart inne.

 

Ink Simo stelleveske

 

Ikke HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha litt over halv pris vist den ikkje er falmet. Ser det er mangen som selger Emmaljunga over halv pris og da kan ein ha samme holdning på Simo vogner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...