Gå til innhold

Akkurat komt fra legen, og litt stressa...


SologLillegull

Anbefalte innlegg

Var med gynekologen min i dag tidlig for første sjekk og bekreftelse, og hadde håpt å få se hjerteslag (er 6+6) etter min regning. Så plommesekken, og at den var på rett plass, men det var alt. Må si at maskina hun bruker er heller dårlig, så er ikke så veldig overraska, men det hadde gjort godt og få se et lite hjerte, for hadde en SA sist. Skal på skikkelig UL mandag morgen, så må bare holde meg til da og prøve å slappe av i helga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner veldig godt at du er litt stressa. Jeg er 7+1 og fikk tidlig ultralyd på sykehuset i dag pga småblødninger og smerter de siste dagene. Hadde SA sist og da blir man jo litt stressa av blod. Først fant de ingen ting, jeg måtte tømme blære før de klarte å se et bittelite hjertet, og da også måtte de lete lenge før de fant det. Fosteret er jo bare noen mm stort så tidelig og da trengs en skikkelig god maskin for å klare å se noe. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bedre med ei skikkelig maskin, fikk se et hjerte som banka i dag! Kjempeglad no!

 

Blei satt litt tilbake, og er ikke helt enig, for etter ny termin fikk jeg første symptoma uke 2+2, og testa positivt uke 3+2, så synst det virker litt rart;) Men, men, så lenge alt står fint til så gjør ikke 4-5 dager til eller fra så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...