Gjest Hippo ღ Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 De har så mange fine bomullsbodyer til de søte små. Men kommer dere bare til å bruke ull? Ull ute er greit. Men inne også?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Ull er jo helt supert å bruke både inne og ute, siden den regulerer temperaturen. Vi kommer nok til å bruke begge deler tenker jeg. Har mye forskjellig tøy etter de to barna vi har fra før, så mye blir nok tatt frem igjen
edi Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 vi brukte stort sett bare ull på vår første hele vinteren, både inne og ute (han var påkledd sørgelig lite fashion og mye fornuft...), så skal forsøkte å beherske meg hva gjelder innkjøp av bomullsklær også denne gangen (blir ikke lett, sett hen til hvor mye fine jenteklær som finnes i butikkene!)
Gjest Hippo ღ Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Men de fleste gaver blir jo sikkert i bomull. Vi må jo nesten bruke de Satser på det går bra med bomull også Men så klart skal nurket få ull også. Men alle plaggene blir nok ikke i ull.
cberry Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 min erfaring er at bomull fungerer helt topp. De minste er jo ikke aktive ute akkurat, ligger godt innballa i en varm pose. kanskje regulerer ull varmen bedre hvis det skulle bli FOR vamt inni der (synes ofte det er problemet...), at de svetter mer i bomull? Men bruker begge deler. Bomull er iallfall bra nok inne, og hvis han skal ut og sove i vogna en liten time så skifter jeg ikke body av den grunn. Og omvendt, har han ull på ute så blir den på inne.
M2M2M Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 Jeg sverget til ull til min som ble født i februar:)
Småting Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Brukte bare bomull til eldstemann født i sprengkald februar. Han hadde uttørket hud etter overtid i magen og likte helt tydelig ikke ull - selv såkalt kløfri. Hadde ham stort sett i bomullsbody, strømpebukse og en liten jakke - pluss lue, selvfølgelig ned i ull-voksipose. Det var mer enn varmt nok for ham. Prøvde med dress nedi der engang, stakkars lille ble kokt hummer på null tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå