Gå til innhold

Gifte menn... Grrrrrr


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En ting jeg ikke skjønner og som irriterer meg grenseløst!!!

Hver gang jeg er på byen så blir jeg sjekket opp av gifte menn!!!

Vi bor på en relativt liten plass hvor de fleste veit hvem hverandre er..

Ja, jeg veit at jeg er ei attraktiv dame og hører jo folk si at det er mange som kunne tenkt seg meg... Men hvorfor kan ikke alle de gifte mennene holde fingrene av fatet??

 

Det som overrasker mest er at de er så direkte og skjuler ikke flørtingen..

Jeg reagerer som oftwst med å si: "unnskyld meg, men er ikke du godt gift??" Da svarer de som regel den samme regla om hvor dårlig de har det i ekteskapet eller det som verre er at ingen trenger å få vite noe..

 

Blir så irritert!!! Mange damer jeg kunne tenkt meg og fortelle hvordan mannen deres er!!!

Jammen er det mange utro drittsekker der ute!!! Jeg blir også sjekket opp av gifte menn på fb...

 

Flere som har det sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd å bli sjekket op av menn i forhold ofte, flere ganger av menn som har en gravid dame hjemme. Det er sykt - jeg har kjeftet hver gang en vordende far prøver seg. Menn som er utro mot sine gravide kvinner er den verste sorten spør du meg.

 

Jeg bor også på en relativt liten plass og kan virkelig ikke skjønne at disse mannfolka er så uintelligente at de tror de kan holde på sånn uten at dama deres til slutt får vite det??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du aleinemor??

Mange gifte menn tror at de er den eneste på jordkloden som kan bidra med vedledighetssex uten forpliktelser.

Og at du er helt desperat etter en slik nydlig forbudt frukt de er.

Men ER sabla tette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er alenemor.

Mannen min døde for litt over to år siden og jeg kjenner meg igjen i det du skriver 09.27.

Virker som de vil "redde" meg, men jeg er/har blitt en skikkelig tøffing på disse årene og trenger IKKE å bli reddet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt at de tar på seg en snill og hjelpende rolle når de fører andre bak lyset og bedrar.

Verden hadde vært et bedre sted uten sexdrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...