Gå til innhold

Sukk... Vet ikke hva jeg skal tro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt etter vi hadde lagt oss, vibrerte telefonen til samboer. Først en gang kl 23.50, så to ganger til etter det. Jeg tenkte at han fikk melding. Sa det til han, for jeg hoppet til hver gang det skjedde, men han sa bare mhm... I dag tidlig når klokka ringte, så sa jeg at han måtte sjekke, for jeg var så nysgjerrig ;) han har jo telefonen under madrassen i senga. Da sa han at hadde ikke fått noen meldinger, og ble fly forbanna når jeg sa at det hørte jeg jo at han fikk. Han gikk rett på badet, med telefonen og låste døra (han pleier ikke låse). Han var så sint at han dro rett på jobb uten å ta med seg mat eller noe??? Angrep er det beste forsvar eller? Må vel bare la det gå, men stoler ikke på han, da han er en sånn som ikke alltid holder seg til sannheten...

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den er kode på, så den kommer jeg ikke inn på. Dessuten er jeg helt overbevist om at han har slettet det, dersom det var noe jeg ikke skulle se. Vet ikke om jeg bare er helt sprø og sjalu, men kan ikke skjønne at telefonen bare ligger der og vibrerer av seg selv??

Skrevet

Det virker som om han har noe å skjule.

Med mindre du spurte han om mld som om du beskyldte han for noe at det er derfor han reagerte som han gjorde.

Ville nok tatt det opp med han igjen, merkelig måte å reagere på dersom du bare nevnte mld ut fra det blå

Skrevet

Kode på telefonen enda til? Jeg hadde ihvertfall vært mistenksom! Still han til veggs og krev et svar. Blir han sint så bli sint tilbake! :)

Skrevet

Avotil "slår mobilen" inn på klokkeradioen..Då kommer det en sånn lyd som det gjør, om du snakker i mob nært en radio (av eldre/dårlig/enkel/utgave)..."skurring".. ofte venter jeg da at en mld piper inn, men det gjør det ikke alltid... Vet ikke om tlf vibrere i tillegg da...???

MEN, dersom gubben blir SÅ sinna at han stikker uten frokost mm...da aner jeg "ugler i mosen"..dessverre...

Skrevet

Har han Iphone? Da tror jeg jeg skjønner hvorfor den dirret. Om emailen oppdaterer seg, så får du mld lyd eller vibrasjon. Om tlf har under 20% batteri, sier den i fra ved å vibrere, også når den runder 10%. Eller kanskje han har satt på en huskelapp? Da vibrerer det som mld.

Så om han har Iphone? Ja, da kan det være mange grunner :)

Skrevet

Vi har ikke klokkeradio, og jeg er HELT sikker på at den vibrerte. To ganger etter hverandre som når man får melding. Og det skjedde tre ganger i løpet av tjue minutter ca. Når han våkner av at alarmen ringer i dag tidlig, har han telefonen omtrent i hånda. Jeg dro innom jobben hans nå med mat til han, fordi skolen er rett ved, og da var han fortsatt like sint og sa at han kom ikke til å spise maten for han var så sint. Jeg prøvde jo å være blid da, og si at du må jo forstå at jeg begynner å lure, jeg vet jo hva jeg hørte. Han bare kjefta på meg.... Vet at hvis jeg skal få han blid igjen, må jeg si unnskyld for at jeg sa at han hadde fått melding, og at jeg nok hørte feil.

Skrevet

Også htc-telefoner vibrerer ved sånne ting.. Alarm, lavt batteri, mail... =)

Skrevet

Og om han har iPhone og er pålogget Facebook på den hele tiden så kommer det mld lyd og vibrering om noen legger deg til som venn, kommenterer noe han har skrevet ol.

Men om det ikke var en mld men noe annet så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke bare kunne sagt det istedenfor å bli sint..

Skrevet

Han har HTC desire eller hva det nå heter, men kanskje det er noe sånt da... Men skjønner ikke hvorfor han blir så sint, i stedet for å si at den vibrerer fordi den oppdaterer eller noe... Men mulig det var fordi han følte seg anklaget for noe han ikke hadde gjort.. Jaja, jeg får la tvilen komme han til gode. Jeg har bare problemer med å stole på han, fordi han har rykte på seg fra tidligere om at han pleier å være utro mot damene sine... Vi har vært sammen i over tre år, og jeg har ikke noe som tilsier at han har vært det mot meg da... Takk for svar alle :) nå begynner jeg å tro at det ikke var melding...

Skrevet

Sikkert fordi han ikke vet selv at den oppdaterte seg, eller annet. For det ser du ikke. Og da høres det ut som om du anklager han :) Bare si at du hørte mldlyd men at det sikkert bare var tlf som oppdaterte seg :)

Lykke til :))

Skrevet

Min telefon lever sitt eget liv, er ofte den vibrerer også har jeg ikke fått mld eller noe. Så det kan faktisk hende at han snakker sant.

Men bare så det er sagt, reaksjonen hans tyder jo på noe helt annet da. Man blir ikke såå sur for ingenting.

Skrevet

Ærlig talt, han må nå vel skjønne selv at det virker mistenkelig i seg selv at han reagerer med sinne slik som han gjør??? Hadde han bare latt som ingenting da du spurte om han hade fått melding, eller bare sagt et eller annet svada, så hadde du vel ikke blitt mistenksom engang???

DET er ihvertfall det jeg hadde kommet til å konfrontert hardest om dette hadde skjedd her- at reaksjonsmåten tyder sterkt på "ugler i mosen"...

Skrevet

har selv htc desire. Den vibrerer ikke når man mottar mail etc. beklager, men dette virket spesielt.

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men hørtes veldig ut som sånn en kompis hadde det med samboeren sin. De bare krangla da så alle venta på at det skulle bli slutt osv., men han gikk på badet og rett på jobb. Han hadde kode på tlf sin. De eneste som vet den koden utenom han er jeg og mannen min. Og grunnen til at kjerringa ikke visste koden var fordi han sendte meldinger med ho han nå puler på

Skrevet

Jo, da htc desire vibrerer i tide og utide. Kommer ann på hvordan den er innstilt. Men den vibrerer for alle de tingene som nevnt over ( lite strøm, facebook, mail, mld ...)

Skrevet

Jeg forstår at det kan være både det ene og det andre, men har ingen bevis og må jo bare gi meg på dette. Han sier jo nå at når jeg ikke stoler på han, så stoler ikke han på meg heller, og da har vi et problem. Dette tror jeg han sier bare for å få fokus bort fra seg selv, da jeg er som en åpen bok. Har ikke kode på telefon, og glemmer å logge av fb ofte, så han kan bare sjekke... Han vet passord til mailen min og gjør jo aldri noe uten enten han eller barna.. Men han er sånn, skal alltid få det til å være meg uansett.. Blir helt svett altså..

Skrevet

Er det rart folk krangler? Hvorfor bryr du deg om han får melding? (eller ikke) Har du så stort kontrollbehov over han skjønner jeg godt at han blir sinna på deg, du behandler han jo som en 10-åring!

Mannen min har kode på sin Iphone, ikke fordi han har noe å skjule, men fordi det også er en jobbtelefon med tilkobling til jobbmailen, dersom han skulle miste eller bli frastjålet tlf ville det vært krise mtp mailene.

Nå er det jo ikke samme tlf som din har, men dersom han ikke leser melding, eller mail, så piper/vibrerer den en eller to ganger til, selv om det kun har kommet èn. Samme med lavt batteri, oppdateringer m.m Tror mange tlf i samme kategori oppfører seg slik.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om han får melding, men jeg bryr meg om at han får melding midt på natta (nesten da) og flere ganger etter hverandre, for så å nekte når jeg spør hvem som skrev melding midt på natta. Det er en liten forskjell der mener nå jeg ;) men nå var det vel ikke melding..

Jeg har som sagt problemer med å stole på han, både pga rykter som han har på seg fra tidligere og fordi han ofte ikke holder seg helt til sannheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...