Gå til innhold

Hei alle sammen :)


Bilba og gutta :)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vist termin i mai jeg også. Hadde sex like etter mens og regnet med at det var trygt (har to gutter og planla ikke en til med det første....), men neida. Har regnet fram og tilbake nå og funnet ut at vi hadde sex på dag 9-11. Følte selv at det var en sikker periode siden mensen akkurat var ferdig. Men tenkte jo ikke på at sædcellene kan overleve opp til 5 dager før egget løsner. Jaja... blir koselig med en baby igjen uansett :)

 

Flere med termin rundt 13? Har dere noen symptomer? Jeg merker ingenting enda og føler meg egentlig ikke særlig gravid. Har ikke vært kvalm med de to første så krysser fingrene nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei :)

gretulerer så mye med den lille spira da :) jeg har termin 1 Mai. føler meg heller ikke særlig gravid annet enn litt trøtthet og denslags. men gleder meg tilø magen plutselig popper frem :) hvor er du fra og hvor gammel er du?

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer du også :) Jeg er 29, men vil ikke skrive hvor jeg er fra inne her. Lyst til å prøve å være så anonym som mulig ;) Man spørr jo om så mye rart her etterhvert, hehe. Hvor gammel er du da? Har du barn fra før? Som du ser av navnet mitt så har jeg 2 gutter fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har termin 13.mai! :D Er selv 22 år, og dette er mitt første svangerskap. Så heldig dere er som ikke har noen symptomer.. Selv har jeg ømme bryster, vondt i korsryggen (klarer ikke ligge rett i sengen), og begynte å spy i dag.. Har måttet holde meg inne i hele dag, for stiller jeg meg opp, så kaster jeg opp.. Huff.. Gleder meg til uke 12 allerede jeg.. He he.. :) Jeg bor forresten i Australia, om jeg en gang skriver på en helt teit tidspunkt ;) Er jo 8 timers tidsforskjell her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...