Gå til innhold

Noe som kan hjelpe en stakkar å velge riktig vogn???


LeTwinsA

Anbefalte innlegg

Har vurdert å kjøpe ny vogn til tvillingene mine. De er ca 16 mnd

Har nå emmaljunga city cross twin. men syns den er litt tung...

 

krav:

1 må gå ant å trille på vinterføre

2 må gå ant å legge ryggene helt ned til full liggestilling

3 ønsker helst at de ser på meg når jeg triller

4 rimelig lett å frakte med seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har brukt emmaljunga nitro city hele vinteren i fjor uten problem- men man må regne med å bruke vogn på en brøytet vei..synes ikke det var så stor forskjell i forhold til fremkommelighet mellom nitro city og simo, for eksempel. ..altså, nitroen er like god på fremkommelighet, men er absolutt best av alle andre :) spesielt med tvillinger, er man nesten nødt til å ha svingbare forhjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg lette også etter den vogna. Den finnes liksom ikke. Hvis du kan svelge det at de ikke sitter vendt mot deg, så er kanskje TFK joggster twist noe? Den har vi og er kjempefornøyde. Dessuten har begge ungene hatt stor glede av å sitte forovervent. De har jo fortsatt mulighet til å sjekke om mamma er der gjennom titteluken på kalesjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode tips. Har sett på alle nå, men klarer likevel ikke helt å bestemme meg. Synes det er noe med alle :)

 

Men hva tror dere om GT safari dobbel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville definitivt valgt GT safari dobbel. Den er utrolig lett å trille, faktisk lettere enn alle enkeltvognene jeg har prøvd, både kombivogner og triller. Valgte oftest å ta den, selv når jeg bare hadde med det ene barnet. Du kan bruke den lenge, det var til og med plass under kalesjen til at min femåring kunne sitte der! Barna kan ligge flatt, og ryggene kan justeres hver for seg. Den er super å trille på vinterføre, skogsvei, asfalt - overalt... Men, er det skikkelig dyp snø, må man feste forhjulet, slik at det ikke er svingbart. (Måtte vel det et par ganger i løpet av tre års bruk...) Den eneste ulempen jeg kan se med vogna, er at den er litt åpen å sove i hvis det blåser. Jeg løste dette med regntrekk som skjermer for sidevind, og hang et helseteppe over halve åpningen for å dempe vinden (når det var mye vind). Altså ikke foran hele åpningen. :-) Den er dessuten superenkel å legge sammen og løfte inn i bilen. Genial vogn! Anbefaler den på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym dib'er:

Holdt på å si: "Thank you my love" - for nå fikk jeg endelig bestemt meg for vogn :)

Har tenkt litt på at det ser ut som om den var veldig åpen sjø! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...