Gå til innhold

Hva tenker dere om foreldre som


Anbefalte innlegg

Skrevet

velger å ikke se barna sine/Ha et forhold med dem? samværsfedre og mødre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at de har sikkert sine grunner og at for barna så er det sikkert like greit. Bedre å ikke ha samvær enn å ha samvær nå og da med en mamma eller en pappa som overhodet ikke er interessert i barnet uansett.

Skrevet

til DEM (akusativ etter preposisjoner)

Skrevet

Du glemte stor T, 19:21.. Siden vi alt skulle være så politisk korrekt!

Skrevet

Jeg tenker at de er dumme og ikke forstår hvilken skade det gjør.

Skrevet

Det skal ikke være stor t. Hvis vi skal være så pirkete er det korrekte dette: "...til DEM".

Skrevet

Åja, så man kan starte en setning med en liten bokstav?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...