Gå til innhold

må forlate dere jeg også:(


Ballongmage

Anbefalte innlegg

Trodde vel ikke det skulle skje meg,MA er noe en bare hører om. Men på tidlig ul i uke 11 viste det seg at spiren bare var 9+4. Så da ble det utskrapning. Grudde meg voldsomt,men det gikk utrolig bra.

Syns det burde vært en rett for alle med tidlig ul, ikke alle som har råd til å betale 1000 kr privat. Hadde vært mye verre psykisk om jeg ikke oppdaget det før uke 18!

Lykke til videre alle damer i aprilklubben! April er en utorlig fin mnd å få i, men håper jeg selv også kommer tilbake om en stund,da ppiller det ingen rolle legner om jeg ikke får på våren og ikke blir prioritert barnehageplass;) Ikke alt man kan planlege selv om en prøver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så vondt når en må oppleve noe slikt. Håper du har noen rundt deg som kan ta litt vare på deg nå.

Det eneste som lindrer er at det går tid.

Varme tanker til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. det hjelper faktisk litt at dere sier det. Føler at for uten mannen og kanskje mamma så er det ingen som forstår hvordan det er å miste,eller hvordan det er når en prøver å bli gravid. svigers og venner sier at det er naturen sin måte og ordne opp og ferdig med det. ja,jeg vet det,men like trist fordi. men neste gang så skal det sitte!:)

Misunner dere tiden fremover,snart kommer magen og spark, det beste i verden!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er trist, og jeg mener at man må ta seg tid til å være lei seg å sørge over det man har mistet. Jeg har mistet selv, men da i en SA. Har mareritt om å miste i MA, men når alt kommer til alt, kan man virkelig ikke styre dette . Dersom man mister i MA SA må vi bare være klar over at, det var ingenting vi kunne ha gjort anderledes.. Det har ingenting med om vi har trent, ikke trent, ikke spist, ditt, ikke spist datt. Er sant som svigers sier, at naturen ordner opp, men ja det er liten trøst i det der å da, for barnet man hadde var så ønska og allerede elska. Gi deg tid til sorgen og inn trøst i mann og familie. Husk, dere kan bli gravid! Og det er jo helt fantastisk!! Jeg ble gravid rett etter SA, eg er sikker på at det ikke er lenge før eg ser deg igjen på 1 trim siden:) Lykke til , og ha en fine helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...