Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Av ren nysgjerrighet lurer jeg på følgende: Var du eller mannen din religiøs da dere ble sammen, hvorpå den av dere som ikke var det i ettertid har blitt "omvendt"? Det være seg om det gjelder muslim, kristen, jehovas vitne, buddhist.. etc.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Mannen er kristen, jeg er ikke. Han går i kirken på julaften og leser barnebibelen for ungene, jeg leser alt annet. Fungerer fint, og vi respekterer hverandres syn. Og det er ikek sjans i havet at han kan "omvende" meg eller omvendt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Han er vel sånn statskristen. Praktiserer ikke. Jeg er oppvokst i bibelbeltet, og blir kvalm av alt som har med det å gjøre. Kunne aldri vært sammen med en religiøs person!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Men da hører dere ikke til målgruppen til HI vel. Hun spør om noen er blitt omvendt etter de er kommet inn i forholdet! Har ikke selv noe svar dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå