Gå til innhold

Da er vinterklærne til mini i boks.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så deilig å ha alt klart til vinteren setter inn:)

 

Kjøpte noe på tilbud i vår (dress, jakke o.l) og var spent på om det passet for mini har vokst veldig i sommer. Og det passet perfekt:)

 

Nesten alt av ulla fra i fjor passer, passet på å kjøpe litt stort da jeg måtte suppelere endel på senvinteren. Vintersko og høstsko er kjøpt inn i dag (takk til Skoringen som gjorde at jeg sparte mye penger).

 

Votter, lue og ullsokker er på plass.

 

Så da håper jeg han ikke vokser like fort i vinter som han gjorde i sommer, slik at klær og sko passer vinteren igjennom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nesten vi også og det uten å ha kjøpt en eneste ting! Det eneste som mangler ifht i fjor er ett par vintersko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...