Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Han er jo det, han er 3,5 år og bruker fremdeles bleie. Har jobbet aktivt med bleieslutt i ca 1/2 år nå, men det er liten fremgang. Han foretrekker å ha bleie på og sier ikke i fra når han skal på do. Gutten var forresten sen med å gå og motorisk er han ikke blant de "kjappeste" ser jeg når jeg sammenligner med andre på hans alder. Noen andre med"sene" barn? Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Ja, han er litt sen, men ikke den seneste jeg har hørt om. Mitt råd er å bare fjerne bleien helt og ikke la ham få lov til å gå med den i det hele tatt. Etterhvert vil han si i fra når han må på do, men det kan ta litt tid, og kreve en del tålmodighet.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Han er nok litt sen ja, men det henger nok sammen med at han kanskje er litt sen motorisk. Datteren min var også sen med bleieslutt. Nesten 3 1/2 år gammel da hun sluttet, og nå er hun straks 5 år og sluttet med nattbleie da hun før sommeren. Lurt slik som hun andre her sier, å fjerne bleien helt...prøv iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå