Gå til innhold

Noen som har erfaring med Pomp de lux sine vinterdresser?


Maia&Mathias <3

Anbefalte innlegg

Var på party igår og de hadde en kjempefin vinterdress til 850kr. Den var vind- og vanntett med 10000 søyle og virket varm og god. Men er litt skeptisk for d om og hadde blitt glad for å få litt erfaringer hvis d er noen som har noen.... Konsulenten sa forresten at de hadde forsterket den fra i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte i fjor til jenta mi. Den var over all forventning og ble mye brukt.Kjempefornøyd - er litt stor i størrelsen så den passer i år også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V hadde denne i fjor og den var KALD! Måtte kjøpe en til. Men den var ok på småturer hjemme i helgene o.l. men ikke noe jeg vil anbefale å ha som hoveddress. Det er min erfaring i hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har planer om å betale litt, kjøp polarn sin vinterdresse. Vi kjøpte i fjor og i bhg bemerket flere at denne dressen var fantastisk. Hun ene hadde kjøpt en til sitt barnebarn etter å ha sett snuppa i den. Den holder varmen utrolig godt og har et stoff med en eller annen egenskap som gjør at om det er litt fuktig snø trekker ikke vannet oppover i dressen. I slapsvær var snuppa den eneste som ikke var våt oppover bena under dressen. Den blir så klart også våt, men hun var aldri kald og var minst våt av alle barna. Hun er ei skikkelig guttejente og sliter skikkelig på klærne sine, men den dressen holder nok en sesong. Ikke en ripe i stoffet og fargen holder seg like godt til tross for at hun krabber, sklir og klatrer i den.

Den er verdt hver enste krone, og jeg kommer aldri til å bytte merke. Vet at mange synes dette merket er status, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Skal man legge mye penger i klærne, drit i design og kjøp noe som duger.

En annen anbefaling er Ticket to heaven. Vi hadde en vårdress som ble brukt to sesonger og den ser fortsatt ny ut. Den puster og er vanntett. Hun trynet ut i en vanndam og plasket rundt- like tørr under,

 

begge anbefales på det sterkeste:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...