Gå til innhold

Har dere kjøpt noe ennå?


CN89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Har ikke klart å la være å kjøpe litt klær :) Og en ammepute :D Nå venter jeg bare på ultralyden så vi får vite hva det blir og at alt er som det skal være..

Gleder meg til å byne å handle litt større ting.. som seng, vogn ol

Også venter jeg på at gubben skal få ut finger`n å byne på barnerommet så jeg har et sted å sette alt sammen etterhvert ;)

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har starta hehe. kjøpt seng og alt som hører til der, bilstol, vippe stol, litt bodyer og pysj, stellebord har vi fått. Har også fått kurv. Håndkler, et teppe, og et stort mykt teppe til å ha på gulvet. Vi har også fått litt leker osv. Skal kjøpe vogn i oktober. Så det meste av de store tingene har vi kjøpt inn, men mangler nesten alt av små ting hehe. Men har satt opp en liste, så føler vi er greit i rute. Det og få alt på plass og ordne til den lille kommer blir nok ikke gjort før etter nyttår =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer salg 05okt ;) iallefall i stavanger. ikke rare prosentene men kommer godt med ;) Selv har jeg også tenkt å handle inn det meste da, + kjøpe masse babyklær når jeg skal på jentetur til spania i morgen :D Dette blir en God høst og vinter med masse lykkefølelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt litt klær, stellebord, vogn og fått bilstol, bas og vogge. Men vognen kunne vi få alle pengene tilbake om det skulle skje noe i løpet av tiden så da gjorde det ingenting at vi kjøpte den tidlig.. pluss at vi må vente 2 mnd på å få den. Så det store tingene er vel unnavgjort utenom seng. Godt å få det tidlig unnagjort så vi slipper ta alt i nærheten av juletider med alle andre utgifter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arvet endel, vugge som har gått i generasjoner i familien, arvet leketeppe/babygym, vippestol, og en masse klær fra kjentfolk som ryddet opp etter sine små:) planlegger kjøpene, men venter ennå en stund med å handle inn bilsete, stellebenk og ting som tar stor plass. skal sies at dette er andremann, med førstemann var jeg "småsprø" gravid som handlet og koste meg fælt fra første trimester av;) ellers er det jo greit å følge med litt etter tilbud, samt noe brukt (lekegrind f eks) og kjøpe inn litt etter litt for å dele opp utgiftene. men vil være ferdig i god tid før termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte søskenvogn i uke 6, da jeg kom over et flott tilbud. Ellers trenger jeg ikke så mye. Må selvsagt gjøre om barnerom og finne fram klær og utstyr etter storesøster, men vi har det meste. Det er bare ikke gjort i stand enda. Strikker til den store gullmedaljen da - til både storesøster og lillesøster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ventet litt pga vi skal flytte i ny leilighet i desember så vil vente så vi slipper og ha så mye og flytte på.

 

Men litt klær har vi jo kjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe babyleker etter dei 2 andre og andre små ting. Har og kjøpt vogn som står klar. Seng har vi som står hos min mor for tiden men skal nok snart heim å bli satt klar før magen blir for stor å tung :-P huske åssen ting ble etter nr2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alt fra før og kommer til å bruke sykkelvognen som søskenvogn når den tid kommer. Finnes babyinnsats så babyen ligger godt. Tar nok bilen til barnehagen for å levere storebror i begynnelsen siden det kan være litt kaldt for en liten tass i starten å gå bort.

 

Var innom for å kjøpe noen klør til Junior her om dagen og oppdaget til min store forbauselse at jeg ikke hadde noe behov for å kjøpe noe søte babygreier ;-)

 

Kommer til å strikke mye da. Kommer til å holde seg god og varm i alle fall! Det er sikkert 8-)

 

Det skal sies at det forenkler sakene noe når gutt nr 2 er på vei her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å lese hvor langt dere har kommet i denne "kjøpe" prosessen. Vi har derimot bare skrevet en lang liste over hva vi trenger, og hva vi skal kjøpe. Sortert etter butikk, lagt sammen på pris så nå gjenstår det bare å begynne:) Har bare kjøpt litt ulltøy på salg, er så redd jeg kommer til å "kjede" meg på slutten av sv.skapet at jeg ikke har turt å kommet ordentlig igang ennå. Selv om dette er vår gutt nr. 3 har vi ikke så mye av nyfødt tøy (gitt bort) Og vi brukte tvillingvogn tidligere så synes det blir kjempe stas med vanlig barnevogn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke køpt en eneste ting ennå. Venter nr. 2 så har det aller meste av utstyr fra før av. Venter i spenning på UL den 26. Hvis det er en jente til trenger vi omtrent ikke å kjøpe noen ting. Hvis det blir gutt må vi handle klær,alle de store tingene vi har fra før av kan brukes til både jente og gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

har ikke kjøpt noen ting endda, vi har 2 guttere i forveien og har derfor det meste i forveien, jeg skal bare ha tatt meg sammen til en stor sortering hehe.

vi venter en jente denne gang så litt må vel kjøpes syns bare ikke riktig jeg har kommet meg i kjøpehumøret endda og da vi kjøpte alt nytt til nr 2 og for at være fornuftig blir mye nokk gjenbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...