Blomstrose Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Hei damer 3 åring har kun feber rundt 38. Jeg gir paracet derfor når ikke feberen høyere.Og hadde feber for igårskveld og ikke igår og fikk feber igjen idag. Har ikke fått utslett. Han har ikke influensa, noe slags. Kan disse barnesykd, være farlige for oss gravide? bør jeg oppsøke legen,tro?
Gjest Trollmor og trollungene ♥ Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Jeg ville nok ikke vært bekymret. Den eneste barnesykdommen som er farlig når man er gravid er røde hunder, og den er vel sannsynligvis både du og 3-åringen vaksinert mot. Dette kan jo også være en form for infeksjon, ettersom det kun er feber.
Minilille Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 5 barnesykdom og vannkopper er heller ikke heldig for gravide dersom man ikke selv har hatt det før. Det kan jo være det første, så jeg ville sjekka hos legen -ungen, og om du har hatt det. Da vi ventet andre gang fikk alle foreldre info om at det gikk i barnehagen til eldstemann -i tilfelle noen var gravid. Mulig det er minst heldig i 1 trimester, mens vannkopper er "værst" i 3.. men det husker jeg ikke i hodet.
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 5 barnesykdom er uheldig uansett hvor man er i svangerskapet. Eg jobbe i bhg så i fjor når vi hadde VELDIG mye av de og folk var gravide ble dei sjukemeldt til den roet seg. Og sjukemeldt mein gang den kom opp ijen..
casiha Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 står veldig gode forklaringer på libero.no sin "oppslagsbok"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå