Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 og jeg kan ikke la være å synes det er ekkelt. Kommer små dråper innimellom. Har hatt det siden jeg var rundt uke 22. Men nå mot slutten, er det mer og mer. Er jeg rar som synes dette er ekkelt?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Ja, jeg syns i grunnen at du er litt rar som synes noe så naturlig er ekkelt. Det betyr jo bare at brystene dine gjør seg klare til sin største oppgave noensinne, grunnen til at de i det hele tatt er der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå