kjærlighetpåpinne85 Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 hei jeg lurer på om dere som har kjøpt klær fra nøste barn er fornøyd med de? og hvor lenge holder de før de blir nuppete og fæle? har en baby og en toåring! takk:)
temine Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Jeg har kjøpt og fått mye nøstebarn til storesøster, og lillebror har arva. Er kjempefornøyd med klærne. Størrelsene er fleksible og varer lenger enn andre klær vi har. Ikke noe av tøyet er nuppete, og ja...jeg vasker det i maskin. Må bare få si at de ullribb-buksene er geniale!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå