Frøken S Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Heisann. Jeg er nytt medlem her, men var her mye da jeg var gravid med førstemann. Vegard er født i april 08, og nå vil vi ha en liten en til. Tok ut hormonspiralen i slutten av august, og fikk blødning (mensen?) to dager etterpå, så det skal jo godt gjøres å bli gravid allerede nå... Men jeg håper jo selvsagt! I går og i dag har jeg hatt vondt i høyre side av magen, omtrent der eggstokken er tror jeg. Håper selvsagt at det er festesmerter. Eller kanskje det kan være eggløsning, vi hadde sex på søndag og i dag, så det er jo en sjangs! Er fullstendig værpesyk! Håp, håpe, håpe!
VinterSol+2 Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 hei på du! vi er i samme båt vi da. jeg tok også ut spiralen medio/slutten av august, og fikk blødning etter bare et par dager. har ikke sett noe mer til mensen, gitt, annet enn en sånn bitteliten tulleblødning som jeg ikke trengte bruke bind til en gang. har ikke sett noe til mensen enda, så jeg går nå her og venter, da.
VinterSol+2 Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 nå skal vi egentlig vente med å begynne prøvinga til jeg har hatt mensen da..men har jo hatt et eller to små "uhell" hehe. det er jo ikke så farlig, liksom når vi likevel skal prøve og alt er så stabilt som hos oss.. men tror ikm er på søndag jeg, hvis jeg regner fra første dag i den lille blødningen etter at jeg tok ut spiralen, så antageligvis kan vi begynne skikkelig om en-to uker
Frøken S Skrevet 15. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2011 Jeg har fortsatt vondt nedersti magen, kjennes omtrent som når man tøyer ut, at det strekker der inne. Og så er jeg kvalm... Usj, innbiller meg alt mulig! Sist tok det 9 mnd før jeg ble gravid, og jeg har ikke lyst til å prøve så lenge denne gangen! Er veldig utålmodig! Siden jeg hadde litt vondt i magen i går, tenkte jeg at det kanskje var eggløsning, så jeg dro med meg mannen på soverommet i pausen i fotballkampen... Hehehe... Finfin pauseunderholdning det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå