Gå til innhold

Finnes det ullsokker med antiskli?


Feit no more

Anbefalte innlegg

Knerten er 12mnd gammel og går ikke enda. Fram til nå har han gått mye barbeint, men det er gulvkaldt i barnehagen. Elsker ull, men det er jo glatt... Finnes det ullsokker med antiskli? Så det blir lettere å øve på å gå? Han bruker størrelse 22 sånn omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset! Sjekket på XXL sine nettsider, der var minste størrelse 25- 27 og det blir VEL romslig... Hvor store er dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er str som mindre enn 25-27 som har antiskli.

Janus har også noen med antiskli. Kommer i 2-pk, hvor en er med og en er uten. Har sett de på Obs denne høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trysil sokker, og ullvangsokker.. men jeg har kjøpt sånn for å lage antiskli på noen hjemmestrikkete ull, det var bare å "durte" små durter under sokkene, så tørke det, fikk det kjøpt på en garnbutikk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANtiskli på ullsokker gjør vel at de mister en del av sin varmeisolerende egenskaper. Gummi er med på og lede og HOLDE på kulda, så vil tro at det finnes lite av nettopp pga dette..BARE innendørs er det nok greit nok, men til bruk nede i skoene når barna skal ut, da ville jeg byttet til vanlige ullsokker UTEN antiskli..VAr tips jeg fikk fra noen ivrige naturelskere som er mye på tur med barna sine :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vil bare spytte inn at man kan på kjøpt antiskli på tube i de fleste hobbybutikker, og på panduro.no. Da kan du jo kjøpe hvem ullsokker du vil, eller strikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...