Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Vurderer å dra å handle, men gutten vår er bare to år og har derfor ikke annen erfaring enn Superfit skoene han hadde i fjor. Var veldig fornøyd med de og skulle gjerne hatt slike i år også, men så er det jo helt klart mest økonomisk å gå for dette tilbudet. Noen med erfaringen fra Viking og Sorel?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Når du sier det så høres ikke dette så ille ut.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Med fire barn å kjøpe sko til er jeg veldig glad for disse ta to og betal for en tilbudene ja, så jeg skal handle Sorel har jeg aldri prøvd, men har veldig god erfaring med Viking. Kjøper gjerne en ullsåle og putter oppi og lar ungene bruke sokker av ullblanding (type Ullvangsokk) som er anbefalt i gore-tex sko. Aldri hatt kalde "tåser" på mine små... Har opplevd en gang at en Vikingsko ikke var vanntett, tok den da tilbake til butikken og fikk nye med en gang. Butikkdamen sa at de var veldig flinke med reklamasjoner hos Viking, de er redd for det gode ryktet sitt og skoene SKAL være 100% vanntette.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Hva skjer på skoringen i morgen?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Kan man kjøpe 2 ulike størrelser? Minsten arver jo egentlig av sin storebror, men storebror har ikke vintersko til vinteren og vi trenger bare ett par sko i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Har vært veldig fornøyd med Viking Ikke prøvd Sorel, det er ofte veldig vått her, så Dock boots og cherrox er nok bedre alternativer for mine barn siden de er vanntette helt opp. Varme er de nok. Skal handle Viking imorgen.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 De har et utvalg at sko som er med på tilbudet også kan du velge fritt blant disse skoene, ta 2 og betal for 1. Du kan blande modeller og størrelser som du vil og betaler bare for det dyreste paret. Tilbudet gjelder torsdag til lørdag.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Dette skjer på skoringen: http://www.skoringen.no/ Og ja, jeg skal handle to par sko til mitt eneste barn. Jeg har gode erfaringer med Timberland, de andre er jeg litt usikker på, men vurderer å gå for ett par med Viking også:-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Du kan handle hva du vil og hvilke størrelser du vil, så lenge de er på "plakaten". Her får ikke barna arve sko av hverandre. Støvler og cherrox arves til en viss grad, men ikke vintersko eller "vanlige" sko. Det er ikke bra for foten deres.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Høres bra ut. Vi hadde viking joggesko i sommer og var veldig fornøyd med de. Sorel har jeg erfaring med selv og har vært veldig fornøyd, så da tror jeg at vi går for dette tilbudet
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Hvordan er størrelsene på Sorel og Viking? mener å huske at viking er litt store i str?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 Ikke så veldig store i størrelsen. Ørlitt kanskje. Uansett er det en stor fordel å prøve vintersko på før man kjøper dem. Det er ganske stor forskjell på dem, mine barn får ikke Ecco på seg før de er noen år gamle, de er så smale i modellen. Mens for andre er de sikkert helt perfekte, og Viking kan bli for vide. Lurt å ha på en ullsokk (ikke strikket, men syntetisk) når de prøver.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 Vi ha rallerede vært å prøvd skoene, så i morgen kan vi bare plukke med oss to par når salget åpner. Så for meg marerittet å dukke opp der med barn i morgen etter jobb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #15 Skrevet 15. september 2011 Jeg har god erfaring med Sorel, gutten vår hadde det i fjor. Eneste er at Sorel kan være litt tung og klumpete til en liten tass. I år kjøpte vi Viking Goretex, men den var dyr, over 800 kr! Var denne skoen som kom ut som best i test i fjor, og her iallefall er ikke denne typen sko med på dette 2-for-1 tilbudet til Skoringen. Vi handla to par sko på mandag til den nette sum av 1200(!!) til ett barn... *SUKK*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå