Trebarnsmamma30 Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg drømte at vi fikk en gutt i natt, veldig virkelighetstro drøm.. da gjenstår det å se om jeg er sanndrømt:) Er bare 12+6 så det blir en stund til jeg får vite kjønnet.
Miss_Mina Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 drømte at det var ei jente, men det kan vel henge litt sammen med at jeg håper litt på det, siden vi har gutt fra før;) underbevisstheten jobber hardt i søvne vettu.. hehe men så skal det legges til at i uke 10 eller noe sånt så drømte jeg at jeg fødte en kattunge (til min og alles store overraskelse;) så helt sanndrømt håper jeg ikke at jeg er;p Skal på ul på mandag fk:)
Hedda2011 Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Jeg dromte om jente, men venter gutt iflg ul...
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Drømte om jente, og det ser ut til at det blir det .-)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 her drømte jeg om gutt! skal på UL 28 september, så spent på om det stemmer =)
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 innom fra 3.trimester Alle rundt meg var fast bestemt på at jeg ventet jente. Men ei natt drømte jeg så sant som det kunne få blitt. Jeg var på ultralyd i drømmen min, og så klart og tydelig at det var gutt. Når jeg kom til den ordniære ultralyden i uke 18 var det som å oppleve det på nytt
idagravida Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Jeg har hørt at man får motsatt av det man selv drømmer, men at man får det et familiemedlem drømmer at det er. Hihi, skikkelig tullete, men det har stemt hittils på meg! :-) I min første graviditet drømte jeg at jeg hadde ei jente på 11 år i magen som løp rundt og spiste kjærlighet på pinne, huff... Søstra mi derimot, drømte at det ble en gutt - og en gutt ble det. Denne gangen drømte jeg selv at det var enda en gutt, mens min søster mente bestemt at det var ei jente - og ei jente er det! Sikkert helt tilfeldig, men artig allikevel! P.s. har også drømt om både hest og hund, og kjenner at jeg er litt glad for at ikke det stemte!
Fru.Vestavind Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 Ja, draumane seier same som magefølelsen, at det blir ei jente, så blir kjekt å sjå Men siste nettene har eg i tilleg drøymt om tvillingar og mykje anna "dubbelt", hehe, så veit ikkje heilt kva eg skal tru:P
Christinamedjente Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 Drømte det var ei jente, og i magen ligger det ei jente!
Alexander's Mamma Skrevet 16. september 2011 #10 Skrevet 16. september 2011 helt siden jeg fant ut at jeg var gravid har jeg hatt en følelse av at det var gutt og drømt det flere ganger. og sykeste, min tvillingsøster hadde også en følelse av at det var gutt =) så er kjempe spent på utlralyd. er en stund til enda da. =D
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 16. september 2011 #11 Skrevet 16. september 2011 Har drømt at det er tvillinger, men husker ikke helt om jeg drømte kjønn
KCJ Skrevet 16. september 2011 #12 Skrevet 16. september 2011 har drømt at det blir gutt..... så venter spent på UL
jåsjenta Skrevet 16. september 2011 #13 Skrevet 16. september 2011 Jeg har drømt at vi får en gutt, og fikk det bekrefta på 3 forskjellige ul Var det magefølelsen min sa og.
nelliik m/blå & rosa Skrevet 16. september 2011 #14 Skrevet 16. september 2011 En drøm er ofte underbevssitheten som taler, og kan være både direkte og indirekte - har holdt på med drømmetydning i ca 10 år Men vår første drømte jeg om gutt fra dag 1!! Vi dro på ordinær ul 19+5 den gang og fikk beskjed om at det nettopp var en GUTT! <3 <3 <3 Og ut kom en stor, liten gutt. Vår lille blå ) Denne gang har jeg drømt jente fra dag 1, tilogmed før jeg testet positivt (drømte også at testen var positiv, så testet til slutt etter en uke på overtid =P). Vi dro på privat ul i uke 15, ikke overraskende trodde jordmor at det var en liten jente. Så dro vi ordinær ul på sykhuset 19+5 denne gangen også, og fikk igjen beskjed om nettopp en JENTE Så da gjenstår det å se om to jordmødre på to forskjellige klinikker, uavhening av hverandre, og minde drømmer denne gang også, er sann ) <3 Legger også med at jeg er sanndrømt i flere sammenhenger, ofte med andre folks energier. Veldig spennende og en fantastisk "gave" ) Så jeg tror på underbevssithet og energi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå