Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 her er det knekkebrød med salami, melk og litt mørk sjokolade;)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Ingen ting de fleste dager, spiser middag i 19-20 tida. Ellers blir det knekkebrød med fløtemysost. Blir vel tidligere middag når babyen i magen blir så stor at h*n spiser middag. Og desto mer brød/knekkebrød..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 I dag blir det ovnsbakte tomater til kveldsmat.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Potetgull og sjokolade som regel
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Jeg er veldig glad i knekkebrød. Ofte med fårepølse eller bare ost. Jeg er også skremmende glad i kalde pølser, og spiser det til kveldsmat flere ganger i uken, Noen ganger sniker det seg litt popcorn, sjokolade eller annet i menyen også. I dag ble det en eple og kanel yoghurt, tre kalde pølser, og to knekkebrød.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Spiser ikke kveldsmat, da det er usunt å spise før man legger seg. Jeg spiser rett etter datteren er lagt, i 7-tiden. Da spiser jeg lite og lettmat (salat, omelett, suppe). Så pusser jeg tenner etter det, da slipper man småspisingen på kveldstid.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Brød med et eller annet. Evt knekkebrød. Kjenner jeg ble sulten, så nå skal jeg lage meg brødskive med italiensk salat og provenceskinke Og et glass melk eller appelsinjuice.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Stort sett det samme det samme som deg, minus melka og sjokoladen Men i kveld skal jeg skeie ut med naanbrød. Nam nam!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Tja, oftest knekkebrød eller brød. Og sjokolade, kjeks, boller etc. Og brus.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Den myten er avkreftet. Det er faktisk ikke noe som tilsier at det er usunt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 Pizza med hvitløks dressing:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 Alt for ofte en kald øl og potetgull;-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 Ble 2 knekkebrød med hvitost, mager skinke og akurk. (Er på slankern på 10 dagen:()
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå