Gå til innhold

hva spiser du til kveldsmat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det knekkebrød med salami, melk og litt mørk sjokolade;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ting de fleste dager, spiser middag i 19-20 tida. Ellers blir det knekkebrød med fløtemysost.

 

Blir vel tidligere middag når babyen i magen blir så stor at h*n spiser middag. Og desto mer brød/knekkebrød..

Skrevet

I dag blir det ovnsbakte tomater til kveldsmat.

Skrevet

Jeg er veldig glad i knekkebrød. Ofte med fårepølse eller bare ost. Jeg er også skremmende glad i kalde pølser, og spiser det til kveldsmat flere ganger i uken, Noen ganger sniker det seg litt popcorn, sjokolade eller annet i menyen også. I dag ble det en eple og kanel yoghurt, tre kalde pølser, og to knekkebrød. :)

Skrevet

Spiser ikke kveldsmat, da det er usunt å spise før man legger seg.

 

Jeg spiser rett etter datteren er lagt, i 7-tiden. Da spiser jeg lite og lettmat (salat, omelett, suppe). Så pusser jeg tenner etter det, da slipper man småspisingen på kveldstid.

 

 

Skrevet

Brød med et eller annet. Evt knekkebrød.

Kjenner jeg ble sulten, så nå skal jeg lage meg brødskive med italiensk salat og provenceskinke :)

Og et glass melk eller appelsinjuice.

Skrevet

Stort sett det samme det samme som deg, minus melka og sjokoladen :) Men i kveld skal jeg skeie ut med naanbrød. Nam nam!

Skrevet

Tja, oftest knekkebrød eller brød. Og sjokolade, kjeks, boller etc. Og brus.

Skrevet

Den myten er avkreftet. Det er faktisk ikke noe som tilsier at det er usunt.

Skrevet

Alt for ofte en kald øl og potetgull;-)

Skrevet

Ble 2 knekkebrød med hvitost, mager skinke og akurk.

(Er på slankern på 10 dagen:()

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...