Gå til innhold

hva med kvalme som kommer i uke 8 da??


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Går rundt og er småkvalm hele døgnet, og særlig hvis det går mer enn ett par timer mellom måltidene..

 

Flere som har det slik?

 

Trodde kvalmen skulle vært komt innen jeg er 8 uker jeg? Er 8+1 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette er nok veldig individuelt. Jeg fikk kvalmen rundt slutten av uke seks og den har enda ikke avtatt nå 2 uker etter. Er slik som deg, må ha noe mat i magen hele dagen for å holde kvalmen i sjakk. Har ikke spydd noe enda forutenom en dag, bank i bordet:) Men med dette mat inntaket kommer jeg til å rulle inn i 2 trimester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er akkurat likt med meg. Ble kvalm i uke 7 og er fortsatt like kvalm...:( Og må også spise for å holde det i sjakk... Hvis ikke kaster jeg opp...

Æsj, håper dette går over snart.. Men har mine tvil, da jeg var kvalm konstant i forrige svangerskap. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, godt vi er flere som ruller inn i 2.tri :)

 

Hadde det ikke slik med førstemann.. kanskje det er jente denne gangen da? hm, hvem vet...

 

har enda ikke spydd (bank i bordet), men merker jeg går rundt og gjør grimaser pga kvalmen ;) ser sikkert litt merkelig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 9 med min nr 2. Jeg har det helt likt som dere, må ha mat for å holde kvalmen i sjakk, spyr om morgenen hvis jeg ikke får mat i kroppen fort nok.

 

I mitt første svangerskap var jeg også kvalm hele tiden, hele døgnet, men da fikk jeg ikke i meg mat, da spydde jeg ca hele tiden uansett og knasket Ritz kjeks og drakk vann i ca 2 mnd... gikk da mye ned i vekt ja....

 

Denne gangen kommer jeg jo til å trille om en stund siden jeg spiser litt hele tiden.

 

Satser på at det gir seg om en stund, er lei av å være kvalm hele døgnet.

Sist var jeg kvalm til ca 4-5. mnd og det er jo en stund til enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...