Gå til innhold

hva med kvalme som kommer i uke 8 da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja dette er nok veldig individuelt. Jeg fikk kvalmen rundt slutten av uke seks og den har enda ikke avtatt nå 2 uker etter. Er slik som deg, må ha noe mat i magen hele dagen for å holde kvalmen i sjakk. Har ikke spydd noe enda forutenom en dag, bank i bordet:) Men med dette mat inntaket kommer jeg til å rulle inn i 2 trimester:)

er akkurat likt med meg. Ble kvalm i uke 7 og er fortsatt like kvalm...:( Og må også spise for å holde det i sjakk... Hvis ikke kaster jeg opp...

Æsj, håper dette går over snart.. Men har mine tvil, da jeg var kvalm konstant i forrige svangerskap. :(

hehe, godt vi er flere som ruller inn i 2.tri :)

Hadde det ikke slik med førstemann.. kanskje det er jente denne gangen da? hm, hvem vet...

har enda ikke spydd (bank i bordet), men merker jeg går rundt og gjør grimaser pga kvalmen ;) ser sikkert litt merkelig ut :)

Jeg er nå i uke 9 med min nr 2. Jeg har det helt likt som dere, må ha mat for å holde kvalmen i sjakk, spyr om morgenen hvis jeg ikke får mat i kroppen fort nok.

I mitt første svangerskap var jeg også kvalm hele tiden, hele døgnet, men da fikk jeg ikke i meg mat, da spydde jeg ca hele tiden uansett og knasket Ritz kjeks og drakk vann i ca 2 mnd... gikk da mye ned i vekt ja....

Denne gangen kommer jeg jo til å trille om en stund siden jeg spiser litt hele tiden.

Satser på at det gir seg om en stund, er lei av å være kvalm hele døgnet.

Sist var jeg kvalm til ca 4-5. mnd og det er jo en stund til enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...