Gå til innhold

Hva hadde du tenkt dersom...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...du oppdager i lunchen at kollegaen din har KJEKS i matboksen sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det no å tenke? Folk må da få ete kjeks?

Skrevet

men herregud da menneske, det er jo IKKENO næring og masse transfett.

Skrevet

DET er vel strengt tatt ikke ditt problem...

Skrevet

Er vel ikke så jævlig mye "næring" i kaffe heller, men folk drikker da litervis fordet.

 

Men for å svare på spørsmålet ditt, det hadde jeg ikke tenkt noe over. Har da kjøpt meg både en bollepose eller en kjekspakke til lunsj selv i tiden jeg uten at jeg har tenkt over at andre har noen tenker om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...