lilla syrin Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg er i uke 14, men skulle tro jeg er 4-5 mnd på vei. Må vel være fordi jeg er oppblåst eller ?! Føler meg ikke oppblåst, altså har ikke mye luft i magen. Livmora er jo ikke så stor enda, så det er jo ikke den som gjør meg stor. Må gå med vide gensere for ikke å se "veldig" gravid ut. Var på ul i uke 12, så vet at jeg ikke er lengre på vei enn 14 uker. Flere som føler seg store ?
seos Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg har også følt meg kjempestor siden ca 13 -14 uker, og nå føler jeg meg ENORM, (19 uker). Selv om du "bare er" 14 uker, så begynner jo livmoren og vokse, og da må alt annet som er inni der finne seg en ny plass. Jeg har også morkaken på "fremsiden" noe som vist nok betyr at magen vokser fortere.. Kansje du også har det?
lilla syrin Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 Ja det er vel kanskje ikke så unormalt å føle seg stor såpass tidlig i svangerskapet Da jeg var på ul, lå morkaka bak ungen. Lykke til med svangerskapet !
eva76* Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Jeg føler meg også stor og har følt meg det lenge. Jeg er ca 14 uker på vei. Var på UL forrige uke og var veldig spent på om det var to der inne men det er bare en:-)
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 føler meg veldig stor! :/ Prøver og gå i store klær så jeg ikke avslører meg enda... Er mitt 3 barn på kort tid så er vell ikke så rart at magen kom fort? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå