Gå til innhold

Gaver til hverandre på bryllupsdagen...?


Sørlandsmommy

Anbefalte innlegg

Snart har mannen og jeg vært gift 1 år <3

For meg vil det være naturlig å kjøpe en gave til han... Men hvor vanlig er det å gi hverandre gave på disse dagene? Og hva/hvor mye gir dere?

 

Jeg elsker å kjøpe små gaver til han i ny og ne :)) Får jo aldri noe tilbake og det er ok. Men hvis han får av meg på 1 års dagen, så vil jeg også ha noe ;) Hehe ;) Er ikke kravstor, et koselig kort hadde holdt lenge :))

 

Takker for innspill :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Vi hadde 2 års bryllupsdag for noen uker siden, og jeg forventet ingenting selv om det hadde vært koselig. mannen jobbet kveld og jeg dag så vi ble enige om og feire helgen etter da vi begge hadde fri. Men da jeg kom hjem fra jobb hadde han vasket hele huset skiftet på sengen og laget middag. tent lys og gjort alt klart til meg så jeg bare kunne slappe av etter jobb. så fikk jeg roser. Ble kjempe glad jeg begynte faktisk og gråte for jeg var så sliten den dagen så satt utrolig stor pris på det.

 

ting trenger ikke koste så mye penger er så mye man kan gjøre for hverandre. Du kan jo gi han kinobilletter og gå ut og spise, og kjøpe olje til massasje. de setter som regel alltid pris på en god massasje.

 

Eller lage god middag hjemme med levende lys og massasje

 

Håper dere får en kjempe fin feiring

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...