amm3 Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Vi bor i en skråning og må gå ned eller opp for å gå tur uansett. Når startet dere å gå tur?
cmilla80 Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Hva du mener med den skråningen skjønner jeg ikke! Er vell det samme hvor man går?? Jeg husker jeg brukte en god del tid til å manne meg opp til å gå tur alene.. Tok vell ca2 mnd før jeg var komfi nok til å ta lange turer.. Husker jeg var litt stresset for at en av de skulle våkne og begynne å gråte. Værste senario, begge samtidig... hehe Mine gutter er akk blitt 1 år.. Og når jeg ser tilbake, husker jeg at jeg var litt stresset til tider i begynnelsen. Med mating og skifting osv.. Tok meg lang tid før jeg dro på ett kjøpesenter alene ja... Da var det med Gooood planlegging.. hehe.. Du finner nok din tid til å ta trilleturer.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Gikk noen uker, vondt i magen og bekkenløsning. De første turene tok pappaen vogna. Du må bare føle deg fram. Lykke til
2prinser<3 Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 jeg bor også opp en go bakke,men jeg startet tidlig me små trilleturer å ganske kjapt kunne jeg trille lengre turer;) men du må neste kjenne litt etter selv,du kjenner fort hvor du burde stoppe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå