www.sovehjerte.no Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Nå har min lille frøken på 4 mnd funnet ut at tommelen er der hele tiden og at den er veldig, veldig god! Hun er så søt, putter den inn uansett hva hun driver med. Burde jeg kontrollere dette på noen måte eller bare la det gå? Synes det er bra hun har funnet den siden hun ikke tar smokk, nå er det lettere for henne å finne roen selv på natta og sånn:) Men, er det noen fallgruver jeg kan gå i her?
May the force be with you Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Sånn er lillegutt også (4 1/2 mnd) Liker ikke smokken, men tommelen er populær:) Har hørt at folk anbefaler forskjellige ting, når det gjelder dette.. Men han er jo så søt når han ligger med tommelen i munnen og sover:) Så her lar vi det bare gå som det går tror jeg:)
LinnBK Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Hei! Sønnen min på snart 5 mnd sutter litt på begge deler, og av en eller annen grunn ALLTID tommelen når han spiser grøt Synes også der er utrolig søtt som dere syns Vet det er mange som prøver å avvende barne med tommelen og prøver febrilsk å få de til å ta smokk! MEN tanten min har tre barn fra før av og hun sa at den ene sutten alltid på tommelen, og var det snilleste barnet. Dette fordi som dere sier, tommelen er alltid i nærheten! Og alle slutter jo å sutte på tommelen på samme måte som smokken når tiden er inne for dette! Hallo! Mange barn som maser om den smokken døgnet rundt!! Så mitt tips, gjør akkurat det som passer dere Tommel opp for tommel sier bare jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå